Το Peugeot 5008, η ναυαρχίδα SUV της μάρκας, ξεχωρίζει σήμερα στη γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς είναι το μοναδικό μοντέλο SUV που πωλείται χωρίς υβριδικό σύστημα κίνησης.

Ωστόσο, με την επερχόμενη τρίτη γενιά του 5008, η γαλλική μάρκα ελπίζει όχι μόνο να αντιμετωπίσει αυτό το ευαίσθητο σημείο, αλλά και να λανσάρει ένα Peugeot 5008 electric.

Η επόμενη γενιά του 5008 έχει την κωδική ονομασία P74 και σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει με επιλογές 5 και 7 θέσεων.

Το Peugeot 5008 electric θα ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Peugeot στην ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τον Δεκέμβριο του 2021 το 20% των πωλήσεων της Peugeot προήλθε από τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Ο πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot Gilles Vidal (τώρα διευθυντής σχεδιασμού στη Renault) δήλωσε ότι η τρίτη γενιά του 5008 θα επικεντρωθεί στην πρακτικότητα επιλέγοντας μια τετράγωνη σχεδίαση, η οποία ωστόσο θα δείχνει “καταπληκτική”.

Το 5008 θα μεταβεί στην πλατφόρμα STLA Medium (πλατφόρμα eVMP), την οποία ανακοίνωσε η Stellantis για τα οχήματα της κατηγορίας C και D από το 2023. Τα προϊόντα στην STLA Medium, η οποία από άλλες μάρκες του ομίλου θα επεκταθεί στην premium υπο-μάρκα DS και στους διαδόχους των Giulia και Stelvio της Alfa Romeo, θα έχουν αυτονομία 700 χλμ. με χωρητικότητα μπαταρίας που θα κυμαίνεται από 87 kWh έως 104 kWh.

Τα μοντέλα entry-level θα βλέπουν έναν μόνο κινητήρα, ενώ η Peugeot θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει δύο κινητήρες για την κορυφαία σειρά GT του 5008, η οποία σήμερα βασίζεται σε οπτικά διαφοροποιητικά στοιχεία για να ξεχωρίζει.

Δεδομένου ότι ο όμιλος Stellantis σχεδιάζει να αναπτύξει έναν κοινό μικροεπεξεργαστή και μετατροπέα για όλες τις πλατφόρμες STLA, ο οποίος θα είναι ικανός να λειτουργεί στα 400V και 800V με δυνατότητα απόδοσης έως 350 kW, το 5008 Electric AWD θα πρέπει να πλησιάσει τις προδιαγραφές των αντιπάλων του από τη Νότια Κορέα και την Κίνα.

Share: