Η Volkswagen έχει προσθέσει μια plug-in υβριδική έκδοση του τελευταίου T7 Multivan, καθώς και μεταφέρει το επταθέσιο μεταφορικό μέσο στην πλατφόρμα MQB που υποστηρίζει τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της VW παρουσίασε το T7, γιορτάζοντας την 70χρονη ιστορία παραγωγής του van, τονίζοντας την επιτυχία των πωλήσεων του Multivan από το ντεμπούτο του το 1949.

Το T7 απευθύνεται σε οικογένειες και δραστήριους σπορ ανθρώπους. Η πλατφόρμα MQB του, η οποία στηρίζει επίσης το τελευταίο, μικρότερο van Caddy, σημαίνει ότι έχει μια οδηγική εμπειρία που μοιάζει περισσότερο με αυτοκίνητο και πιο προηγμένη τεχνολογία.

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του T7 με 215 ίππους συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χιλιομέτρων.

Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει επίσης δύο τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες, καθώς και μια τετρακύλινδρη μονάδα turbodiesel.

Το T7 (ο αριθμός επτά συμβολίζει την έβδομη γενιά) θα είναι διαθέσιμο σε διάφορες γραμμές, με διχρωμίες και πλήρεις χρωματικές σειρές.

Το T7 προσφέρει 29 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Είναι το πρώτο επαγγελματικό όχημα της VW που αποκτά το σύστημα IQ.DRIVE της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο επιτρέπει την ημιαυτόματη οδήγηση σε ταχύτητες έως 210 km/h με τη χρήση προσαρμοζόμενου cruise control και λειτουργιών υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το Car2X (σύστημα τοπικής προειδοποίησης), αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε χαμηλές ταχύτητες και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας.

Θα προσφέρεται επίσης ως επιλογή με τεντωμένο μεταξόνιο που είναι 200 χιλιοστά μακρύτερο από τη βασική έκδοση με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα αποσκευών έως 4.053 λίτρα και χώρο, για παράδειγμα, για μεγάλα ηλεκτρικά ποδήλατα.

Στο εσωτερικό, το επίκεντρο του επανασχεδιασμού ήταν να δοθεί στο όχημα η αίσθηση ενός «σαλονιού με ρόδες» με ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο καμπίνας, την κατάργηση του καθίσματος του πάγκου και τη δυνατότητα αναδιαμόρφωσης της εσωτερικής διάταξης με ελάχιστη προσπάθεια.

Μια ψηφιακή οθόνη οργάνων 10,25 ιντσών βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό, σε συνδυασμό με μια κεντρική οθόνη αφής infotainment 10 ιντσών και συνδεδεμένη με ένα ηχοσύστημα Harmon Kardon 14 ηχείων.

Share: