Η νέα BMW i5, η ηλεκτρική έκδοση της επόμενης Σειράς 5, θα παρουσιαστεί το 2023. Αυτό το executive σεντάν θα ολοκληρώσει τη γκάμα των σεντάν μηδενικών εκπομπών ρύπων της βαυαρικής εταιρείας, κινούμενο πάνω από τα γνωστά i3 και i4 (κατηγορία D) και κάτω από το i7 (κατηγορία F). Στους ανταγωνιστές θα περιλαμβάνονται τα Audi A6 e-tron, Mercedes-Benz EQE και Tesla Model S.

Η νέα γενιά της BMW Σειράς 5, γνωστή εσωτερικά ως G60, θα συνεχίσει να διατίθεται με βενζίνη, ντίζελ και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Επιπλέον, θα διαθέτει ένα πρακτικό πεντάθυρο estate αμάξωμα (Touring), το οποίο προφανώς θα έρθει και στο 100% ηλεκτρικό μοντέλο το 2024.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία ενδιαφέρεται πολύ για την παρουσίαση του i5 Touring, το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσει το μελλοντικό Audi A6 Avant e-tron (το Mercedes-Benz EQE δεν θα έχει έκδοση Estate, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε τότε ότι δεν θα αναπτύξει εκδόσεις station wagon των αεροδυναμικών ηλεκτρικών σεντάν της).

Το BMW i5 Touring θα προσθέσει πρακτικότητα σε σχέση με το μοντέλο sedan, αλλά πιθανότατα θα χάσει λίγη εμβέλεια λόγω αεροδυναμικών ζητημάτων και βάρους. Οι διαφορές σε σχέση με τη Σειρά 5 Touring θα είναι οι ίδιες με αυτές μεταξύ του i5 και της συμβατικής Σειράς 5: μάσκα με φλας, ειδικοί προφυλακτήρες και ζάντες, πίσω διαχύτης…

Το BMW i5 Touring θα ανταγωνιστεί το Audi A6 Avant e-tron

Αισθητικά, ο i5 θα καταργήσει την τεράστια κάθετη γρίλια του i4, επιλέγοντας μια μικρότερη, οριζόντια γρίλια. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι πολύ λοξά και θα θυμίζουν κάπως εκείνα της γενιάς E60, η οποία παραμένει μία από τις πιο αγαπημένες Σειρές 5 που θυμόμαστε λόγω της ρήξης με την προηγούμενη E39.

Το BMW i5 θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα CLAR και αναμένεται να χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία μετάδοσης κίνησης με το νέο iX. Θα διαθέτει επίσης μια σπορ έκδοση M που θα μπορεί να ξεπεράσει τους 700 ίππους, η οποία θα συγκρουστεί με τα Audi RS6 e-tron, Mercedes-AMG EQE και Tesla Model S Plaid.

Όπως και το iX, το i5 αναμένεται να έχει μπαταρία χωρητικότητας έως και 100 kWh, η οποία θα του δώσει αυτονομία περίπου 700 km WLTP. Η φόρτιση είναι επίσης πιθανό να παραμείνει κοντά στις τιμές φόρτισης που ισχυρίζεται το iX, οι οποίες φτάνουν τα 200 kW σε συνεχές ρεύμα.

Share: