Μετά από μήνες αναμονής, η BMW αποκάλυψε τελικά το νέο της ηλεκτρικό i7, ένα σεντάν επιδόσεων που βασίζεται στη Σειρά 7, με την οποία μοιράζεται τη χρήση της αρθρωτής πλατφόρμας CLAR.

Αυτό το κολοσσιαίο σεντάν έχει μήκος 5,39 μέτρα, πλάτος 1,95 μέτρα και ύψος 1,54 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του είναι 3,22 μέτρα. Επομένως, είναι μεγαλύτερο από το Mercedes-Benz EQS, τον κύριο ανταγωνιστή του, που αρκείται σε μήκος “μόνο” 5,22 μέτρων.

Ο χώρος αποσκευών, από την άλλη πλευρά, έχει χωρητικότητα 500 λίτρων, η οποία είναι μάλλον χαμηλή αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Αισθητικά, ακολουθεί τα χνάρια της πρόσφατα ανανεωμένης X7, από την οποία παίρνει τα διπλά φωτιστικά σώματα (η επάνω μονάδα ενσωματώνει τα φώτα ημέρας και τα φλας, ενώ η κάτω διαθέτει την τεχνολογία Matrix LED adaptive). Η μάσκα, η οποία διατηρεί το τυπικό διπλό σχήμα νεφρών της βαυαρικής εταιρείας, είναι ελαφρώς μειωμένη σε μέγεθος σε σχέση με την προηγούμενη Σειρά 7.

Η γκάμα των αεροδυναμικά σχεδιασμένων τροχών κυμαίνεται από 19 έως 22 ίντσες.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η BMW Curved Display, η οποία αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών που συνδέεται με το λειτουργικό σύστημα iDrive 8.0. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το BMW Interaction Bar, το οποίο ενσωματώνει μια σειρά από χειριστήρια και αποτελεί μέρος του συστήματος φωτισμού περιβάλλοντος, την πανοραμική οροφή Sky Lounge, τις πόρτες που ανοίγουν και κλείνουν αυτόματα και το BMW Theatre Screen, μια οθόνη 31,3 ιντσών σε ευρεία οθόνη (32:9) με ανάλυση 8K που μετατρέπει τη δεύτερη σειρά σε ιδιωτικό κινηματογράφο.

Προς το παρόν, έχει αποκαλυφθεί μόνο μία έκδοση, με την ονομασία xDrive60. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, διαθέτει τετρακίνηση χάρη στη χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων (ένας ανά άξονα), οι οποίοι παράγουν συνδυασμένη ισχύ 544 ίππων (400 kW) και 745 Nm ροπής. Επιταχύνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Το 2023 θα προστεθεί μια παραλλαγή υψηλότερων επιδόσεων με την ονομασία M70, η οποία θα φτάνει τους 660 ίππους (485 kW).

Η BMW Curved Display της BMW i7 συνδέεται με το σύστημα iDrive 8.0.

Οι μπαταρίες του έχουν ωφέλιμη χωρητικότητα 101,7 kWh και του επιτρέπουν να επιτύχει μέγιστη αυτονομία 625 km. Όσον αφορά τη φόρτιση, μπορεί να φθάσει το μέγιστο των 195 kW σε συνεχές ρεύμα, ανακτώντας 170 km σε 10’.

Share: