Από τη Δευτέρα ξεκίνησε στο Λονδίνο ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα , σύμφωνα με το οποίο διατίθενται προς ενοικίαση ηλεκτρικά σκούτερ.
Μετά την ανακοίνωση της κυβέρνησης πέρυσι να νομιμοποιήσει τις δοκιμές ενοικίασης ηλεκτρονικών σκούτερ, η TfL (Transport for London) και η London Councils (Ένωση τοπικής αυτοδιοίκησης) ξεκίνησαν μια ανοιχτή και ανταγωνιστική διαδικασία προμήθειας για το πρόγραμμα ενοικίασης.
Μετά από αυτήν, οι πάροχοι Dott, Lime και TIER έχουν οριστεί να συμμετάσχουν στη δίκη. Τα σκούτερ επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται μόνο σε δρόμους και σε ποδηλατόδρομους – όχι σε μονοπάτια.
Όλοι οι φορείς εκμετάλλευσης υποχρεούνται να διασφαλίζουν ότι οι τιμές ενοικίασής τους λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των ατόμων με χαμηλότερο εισόδημα και να προσφέρουν εκπτώσεις σε ορισμένες ομάδες, όπου απαιτείται, συμπεριλαμβανομένων των βασικών εργαζομένων.
Ωστόσο, σύμφωνα με την Evening Standard, η City Corporation που είναι υπεύθυνη για την πόλη του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στη δίκη.
Οι περιοχές που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, αρχικά, θα είναι οι Canary Wharf, Ealing, Hammersmith & Fulham, Kensington & Chelsea και Richmond, ενώ θα επιτρέπεται η διέλευση μέσα και από την περιοχή Tower Hamlets. Οπουδήποτε αλλού στο Λονδίνο θα απαγορεύεται η χρήση και στάθμευση, μέσω geofencing.
Σχολιάζοντας την έναρξη των δοκιμών e-scooter, η διευθύντρια του London Travel Watch, Emma Gibson είπε: «Χαιρετίζουμε τις δοκιμές e-scooter που πραγματοποιούνται στο Λονδίνο. Η έρευνά μας για τις μελλοντικές μεταφορές έδειξε ότι οι μικροκινητικές λύσεις έχουν τη δυνατότητα να είναι μια πολύ πιο πράσινη επιλογή μεταφοράς για πολλούς ανθρώπους. Ωστόσο, υπήρξαν ορισμένα περιστατικά και ατυχήματα σε άλλα μέρη της χώρας που έχουν ήδη δοκιμάσει συστήματα ενοικίασης ηλεκτρονικών σκούτερ, οπότε θα υπάρχει επίσης ανάγκη επιβολής κατά των χρηστών που θέτουν σε κίνδυνο άλλους μέσω αντικοινωνικής συμπεριφοράς ή οδηγώντας στο πεζοδρόμιο.
Το TfL και τα τοπικά συμβούλια πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι όταν δεν χρησιμοποιούνται, τα σκούτερ διατηρούνται σε μέρη που δεν εμποδίζουν το πεζοδρόμιο. Θα ενθαρρύνουμε τα τοπικά συμβούλια να συμπεριλάβουν πρόβλεψη για ασφαλή σύνδεση ως προϋπόθεση κατά τη χορήγηση αδειών μίσθωσης εταιρειών για την αποφυγή των ίδιων προβλημάτων που έχουν βιώσει στο Παρίσι.»