Ακόμη και ο Gordon Murray, ο Βρετανός σχεδιαστής μονοθεσίων της Formula 1 και ο «πατέρας» της McLaren F1 των ρεκόρ, ενώνεται με το μεγάλο μέρος της υπόλοιπης αυτοκινητοβιομηχανίας, στρέφοντας την προσοχή του στην ηλεκτρική εποχή.

Ο Όμιλος Gordon Murray, του οποίου ο ιδρυτής και πρόεδρος εγκατέλειψε τη McLaren το 2005 για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τα δικά του supercars, αναπτύσσει μια πλατφόρμα που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για ηλεκτρικά hatchbacks και SUV μεσαίου μεγέθους, είπε σε συνέντευξή του. Η προσπάθεια αδειοδότησης των θεμελίων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι μέρος ενός σχεδίου για επένδυση 300 εκατομμυρίων λιρών (350 εκατομμύρια ευρώ) τα επόμενα πέντε χρόνια σε μια σειρά επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας έδρας και μιας ηλεκτρονικής επιχειρηματικής μονάδας.

Η στενή ομάδα συνεχίζει την προσπάθεια με τα EV παράλληλα με δραστηριότητες που περιλαμβάνουν 12κύλινδρους κινητήρες. «Τρέχουμε σαν τρελοί προς το τελευταίο V-12 του κόσμου», δήλωσε ο Murray στη συνέντευξη.

Ο άξονας της Murray είναι απλώς η τελευταία αντήχηση στον κόσμο των αγώνων καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει από την καύση στην ισχύ της μπαταρίας. Η Daimler AG πέρυσι μείωσε την κυριότητά της στην ομάδα της Formula 1 της Mercedes-Benz και χτυπάει την αγωνιστική της μονάδα για να συνεργαστεί με το τμήμα της AMG σε ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα. Η Renault SA και η Lotus Cars αναπτύσσουν ένα σπορ αυτοκίνητο με μπαταρία μετά την εξαγορά της ομάδας της F1 πριν από χρόνια. Και η McLaren, η οποία σταδιακά γίνεται ηλεκτρική, ενώ παράλληλα προσπαθεί να διορθώσει τα οικονομικά της, κατέληξε σε συμφωνία στα τέλη του περασμένου έτους για να πουλήσει έως και το ένα τρίτο της αγωνιστικής της μονάδας.

Η εταιρεία του Murray παρουσίασε το Τ.50, ένα supercar 2,4 εκατομμυρίων λιρών πέρυσι και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τις παραδόσεις του μοντέλου το 2022, με τα 100 κομμάτια να εξαντλούνται σε 48 ώρες.

Τα επόμενα supercar, με κωδικό-όνομα Project 2 και 3, θα είναι φθηνότερα από το T.50. Η εταιρεία θα κατασκευάσει και πάλι περίπου 100 μονάδες – και τα δύο θα κινούνται με μεγάλους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

«Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε το αποκορύφωμα των αυτοκινήτων δρόμου – με βενζινοκινητήρες V-12 – εφ ‘όσον το επιτρέπουν οι κανονισμοί», δήλωσε ο Murray. «Και στο μέλλον, θα αναπτύξουμε τους δικούς μας υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες.»

Share: