Όπως η Volkswagen, η Toyota, η Jaguar και άλλα μεγάλα ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας, έτσι και η Honda προτίθεται να κάνει στροφή από τα ορυκτά καύσιμα και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Η ιαπωνική φίρμα αναμένεται να ολοκληρώσει αυτή τη στροφή έως το 2040. Η στροφή της Honda στην ηλεκτροκίνηση παρουσιάστηκε από τον CEO Toshihiro Mibe, και αποτελεί μέρος του ευρύτερου στόχου της εταιρείας να επιτύχει ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα σε ολόκληρη τη λειτουργία της μέχρι το 2050.

Μέσα στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020, η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια ολοκαίνουργια σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, βασισμένη κυρίως σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα που ονομάζει e:Structure.

Αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα πιθανότατα θα κυκλοφορήσουν πρώτα στη Βόρεια Αμερική και στη συνέχεια σε διάφορες αγορές και μπορούν να προστεθούν στη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων που αναπτύσσει η εταιρεία μαζί με την GM, τα οποία σχεδιάζει να παρουσιάσει το 2024.

Η Honda και η GM συνεργάστηκαν επιπλέον στην τεχνογνωσία κυψελών βενζίνης υδρογόνου και πάλι το 2017, κάτι που αποτελεί βασικό μέρος της νέας τεχνικής ηλεκτροκίνησης.

Η εταιρεία ελπίζει ότι τα αυτοκίνητα με κυψέλες βενζίνης και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να αναμειχθούν ώστε να αποτελούν το 40% των πωλήσεών της σε όλες τις κύριες αγορές της ηλεκτροκίνησης έως το 2030, το 85% έως το 2035, και στη συνέχεια το 100% παγκοσμίως έως το 2040.

Επιπλέον, η Honda δηλώνει ότι θα προσπαθήσει να εκμηδενίσει τα θανατηφόρα ατυχήματα στους δρόμους που αφορούν τα οχήματα και τις μοτοσικλέτες της μέχρι το 2050.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επιπλέον να διαθέσει 5 τρισεκατομμύρια γιεν (περίπου 46 δισεκατομμύρια δολάρια) σε αναλύσεις και βελτιώσεις γύρω από αυτές τις πρωτοβουλίες για την ασφάλεια και το περιβάλλον τα επόμενα έξι χρόνια.

Share: