Ο τελευταίος αγώνας του 2021 FIM Enel MotoE ™ World Cup είχε τα πάντα. Μπαίνοντας στην πίστα του Μιζάνο, ο Jordi Torres (HP Pons 40) είχε οκτώ βαθμούς διαφορά από τον Dominique Aegerter (Dynavolt Intact GP). Οι δύο πρωτοπόροι θα αποδεικνύονταν οι βασικοί πρωταγωνιστές στο δράμα που ξετυλίχτηκε στην ιταλική πίστα.

Μετά από μια πανίσχυρη μονομαχία μεταξύ των δύο, ο ανταγωνισμός έληξε με επαφή καθώς ο Aegerter βούτηξε στην εσωτερική. Ο Torres έπεσε και στο παρκέ η ετυμηγορία από τους αγωνοδίκες ήταν να δεχθεί ποινή Ride Through, ή ο αντίστοιχος χρόνος, που ήταν 38 δευτερόλεπτα, ο Aegerter. Αυτό τον έβαλε ακριβώς μπροστά από τον Torres, αφού ο Ισπανός έφτασε στον τερματισμό… κάτι που δεν ήταν αρκετό για τον Ελβετό αναβάτη.

Αυτό το δράμα αποφάσισε επίσης τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, με τη μάχη για την 3η να γίνεται μάχη για τη νίκη. Και ήταν ο βασιλιάς του Misano, Matteo Ferrari (Indonesian E-Racing Gresini MotoE) που πήρε την καρό σημαία, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα της σεζόν και ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο το 2021.

Ο Mattia Casadei (Ongetta SIC58 Squadra Corse) πήρε τη 2η θέση μετά από πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, ο μοναδικός αναβάτης στο βάθρο και στους δύο αγώνες του φινάλε της σεζόν, με τον Miquel Pons (LCR E-Team) να ολοκληρώνει τη χρονιά στην 3η θέση.

Ο Casadei πήρε τα ηνία στην πρώτη στροφή, με τον Aegerter να επιτίθεται στον Eric Granado (ONE Energy Racing) και τον Ferrari να βγαίνει στην εξωτερική και να τους προσπερνάει και τους δύο ανεβαίνοντας στην 3η θέση. Έδωσε μάχη με τον Aegerter, ενώ ο Granado βρισκόταν ακριβώς πίσω, καθώς ο Torres πήρε το προβάδισμα.

Στον δεύτερο γύρο, ο αρχηγός του αγώνα είχε αρχίσει να ανοίγει τη διαφορά, σπρώχνοντας τον Aegerter στη δράση και τον Ελβετό αναβάτη να προσπερνά τον Ferrari στη 2η θέση. Στη συνέχεια κατέβασε κι άλλο τους χρόνους, κλείνοντας την απόσταση που τον χώριζε από τον Torres.

Από εκεί και πέρα παρακολουθήσαμε μια επική μονομαχία καθώς ο Aegerter τα έδινε όλα, προσπαθώντας να αναλάβει τα ηνία. Ήταν τόσο θεαματικό καθώς οι δυο τους αντάλλαζαν το προβάδισμα συνεχώς. Ο Torres δεν έκανε πίσω και ο Aegerter προσπαθούσε πολύ. Λίγες στροφές πριν από το τέλος, το θερμόμετρο έπιασε κόκκινο.

Ο Aegerter βούτηξε στα φρένα, οι δύο ήρθαν σε επαφή και ο Torres βρέθηκε στο έδαφος… αφήνοντας τον Aegerter ελεύθερο να περάσει πρώτος τον τερματισμό. Ο Ισπανός κατάφερε να ξαναβγεί στην πίστα και να τερματίσει στη 13η θέση, αλλά φάνηκε ότι ο τίτλος είχε κριθεί.

Ωστόσο, το περιστατικό τέθηκε αμέσως υπό διερεύνηση. Μετά από μια τεταμένη αναμονή στο parc ferme, ανακοινώθηκε ποινή και 38 δευτερόλεπτα προστέθηκαν στον χρόνο του Aegerter για ανεύθυνη οδήγηση. Αυτό ισοδυναμεί με ποινή ride through στο MotoE ™, και τον υποβίβασε στην 12η θέση – λίγο μπροστά από τον Torres. Επομένως, ο Ισπανός είχε πάρει το στέμμα.

Share: