Η Volkswagen συνεχίζει την εξέλιξη μιας πολυαναμενόμενης ηλεκτρικής έκδοσης του Passat, με νέες κατασκοπευτικές λήψεις που δείχνουν το μοντέλο σε μέτριο καμουφλάζ.

Με την εσωτερική κωδική ονομασία «Aero B», το μοντέλο θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Tesla Model 3, το Polestar 2 και το επερχόμενο Hyundai Ioniq 6 όταν κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.

Παρόλο που το πρωτότυπο που βλέπουμε σε αυτές τις εικόνες φαίνεται να θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητο παραγωγής, η έξυπνη εφαρμογή της μεταμφίεσης από τη VW σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι το μπροστινό και το πίσω προφίλ, ιδίως τα φώτα, θα μοιάζουν με αυτό.

Το Aero B παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept, με την ονομασία ID. Vizzion, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης του 2018. Αναμένουμε ότι η ονομασία του τελικού αυτοκινήτου θα παραμείνει στην παραδοσιακή σύμβαση ονομασίας ID.

Το 2018, τα αφεντικά της Volkswagen υποσχέθηκαν ότι το τελικό αυτοκίνητο θα μπορεί να διανύσει 600 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Αν η τρέχουσα τεχνολογία μπαταριών της Volkswagen είναι κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αυτό το νούμερο εμβέλειας θα πρέπει να είναι εύκολα εφικτό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη το πιο αεροδυναμικό σχήμα του Aero B. Το ID.4 Life, όταν είναι εξοπλισμένο με την μπαταρία 77 kWh της μάρκας και τον ηλεκτρικό κινητήρα 201 ίππων που είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος, μπορεί να καλύψει έως και 323 μίλια μεταξύ στάσεων φόρτισης.

Το Aero B πιθανότατα θα χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία, τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες και την ίδια πλατφόρμα MEB με τα υπόλοιπα μοντέλα ID. της Volkswagen, όπως υποδηλώνουν οι αναλογίες αυτού του πρωτοτύπου.

Το ρύγχος είναι σχετικά κοντό και χαμηλό, η επένδυση γύρω από την κολόνα C είναι φαρδιά και ψηλή και ο οδηγός κάθεται αρκετά μπροστά, καθώς η καμπίνα και το αμάξωμα έχουν χειραγωγηθεί για να δημιουργηθεί χώρος για τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Μπορούμε επίσης να περιμένουμε μια τετρακίνητη (ενδεχομένως με την ονομασία GTX) έκδοση του Aero B, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και συνδυασμένη απόδοση 295 ίππων και 310 Nm ροπής. Το ίδιο σύστημα κίνησης διατίθεται ήδη στο καυτό SUV ID.4 GTX.

Τελικά, η Volkswagen θα λανσάρει και μια estate έκδοση του Aero B, όπως προανήγγειλε το ID. Space Vizzion concept από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες 2019. Το concept ήταν επίσης εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με δύο κινητήρες, το οποίο αποδίδει πιο ισχυρούς 335 ίππους.

Μένει όμως να δούμε αν αυτό το σύστημα κίνησης θα περάσει στην παραγωγή. Το concept ID.X (από το οποίο προέκυψε το ID.4 GTX), η ισχύς του περιορίστηκε στους 295 ίππους μέχρι να φτάσει στην παραγωγή, οπότε είναι πιθανό η Volkswagen να κάνει το ίδιο και με το Space Vizzion.

Στο εσωτερικό, αναμένουμε ότι το Aero B θα μοιράζεται το ίδιο συμπαγές ψηφιακό ταμπλό και το σύστημα infotainment 10 ιντσών με τα υπόλοιπα μοντέλα MEB της Volkswagen. Φαίνεται επίσης ότι θα υπάρχει άφθονος χώρος στο πίσω μέρος, με την υψηλή γωνία αυτών των κατασκοπευτικών φωτογραφιών να δίνει μια σαφή ματιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και στον χώρο των ποδιών.

Share: