«Πράσινες» ζάντες ελαφρού κράματος λανσάρει το BMW Group
Η επόμενη γενιά του Countryman θα είναι το πρώτο μοντέλο του BMW Group που θα υιοθετήσει το 2023 ζάντες ελαφρού κράματος από χυτό αλουμίνιο που αποτελείται κατά 70% από δευτερογενές αλουμίνιο.
Έρχεται η πρώτη εξηλεκτρισμένη Corvette
Ο πρόεδρος της General Motors, Mark Reuss δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα λανσάρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του δίθυρου σπορ αυτοκινήτου Corvette ήδη από το επόμενο έτος.
MINI: Και τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα από το 2023
Η Mini προετοιμάζει τη γκάμα και τη στρατηγική της. Και εκτός από τα συνηθισμένα μοντέλα της, η Mini θα λανσάρει φέτος ένα νέο μεσαίου μεγέθους crossover.
Γαλλία: Άτοκο επταετές δάνειο για την αγορά EV ή PHEV!
Προκειμένου να ενισχύσει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού του στόλου αυτοκινήτων, η γαλλική κυβέρνηση θα επιδοτεί με άτοκο επταετές δάνειο τους αγοραστές νέων EV
Η Leap Motor θέλει να ενσωματώσει τις μπαταρίες στο σασί των EV
Στη στρατηγική ανάπτυξης, η Leap Motor ενισχύει τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και το επόμενο μοντέλο της θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία Cell To Chassis.
Μέχρι το 2025 η πρώτη ηλεκτρική Aston Martin
Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι περιλαμβάνουν τη δημιουργία του πρώτου EV της Aston Martin μέχρι το 2025, αλλά πριν από αυτό έρχεται το plug-in Valhalla το 2024
Με το Infinity 1500 δεν θα ξεμείνετε ποτέ από ενέργεια!
Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για καθαρές και αποδοτικές ηλιακές γεννήτριες, η Growatt παρουσίασε τον πρώτο της φορητό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, το Infinity 1500.
Το Renault Megane E-TECH Electric και το περιβάλλον (video)
Συνολικά, το ολοκαίνουργιο Renault Megane E-TECH Electric είναι κατά 90% ανακυκλώσιμο. Σηματοδοτεί έτσι την έναρξη μιας νέας εποχής, με ισχυρότερες δεσμεύσεις, περισσότερη υπευθυνότητα.
Και με τον κινητήρα των 118 ίππων το FIAT 500 3+1
Το δημοφιλές και άκρως πρακτικό μικρό ηλεκτρικό της Fiat απέκτησε τον ισχυρό κινητήρα των 118 ίππων και στην έκδοση με τις 3+1 πόρτες!
Πόσο επίφοβο είναι το μέλλον της SEAT;
Είναι κοινό μυστικό εδώ και αρκετό καιρό, ότι η SEAT ενδέχεται να πάψει να υφίσταται ως μάρκα, δίνοντας τη θέση της στην CUPRA, η οποία πωλεί πιο ακριβά και κερδοφόρα μοντέλα.