Παρά τον προοδευτικό εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Nissan δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει τις πιο παθιασμένες προτάσεις της.
Το κλειδί για την ανάπτυξη ελκυστικών ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων; Οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη που αναπτύσσονται επί του παρόντος και πρόκειται να φτάσουν στην αγορά το 2028.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της μάρκας, οι μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη θα προσφέρουν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα και έως και τρεις φορές ταχύτερη φόρτιση στο μισό κόστος από τις τρέχουσες μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Η τελευταία έκδοση του Nissan Z δεν προσφέρεται στην Ευρώπη λόγω των νέων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, ενώ το GT-R έχει αποσυρθεί μετά από 13 χρόνια εμπορικής πορείας για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Ωστόσο, η Nissan είναι βέβαιη ότι θα μπορέσει να πουλήσει και πάλι σπορ αυτοκίνητα στη γηραιά ήπειρο χάρη στον στερεό ηλεκτρολύτη.
Ο François Bailly, ανώτερος αντιπρόεδρος και διευθυντής σχεδιασμού της Nissan για τη Μέση Ανατολή, την Ινδία, την Ευρώπη και την Ωκεανία, εξήγησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι θα υπάρχει χώρος για μοντέλα πάθους στη μελλοντική γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων.
Για παράδειγμα, επιβεβαίωσε ότι το GT-R εξετάζεται για ένα υπεραυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Παράλληλα, πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι η Nissan εξελίσσει την ιδέα της δημιουργίας μιας νέας ηλεκτρικής Silvia, η οποία θα ήταν εμπνευσμένη από την αισθητική της πρώτης Silvia της δεκαετίας του 1960. Επομένως, η Nissan θα έχει σχέδια για την ηλεκτροκίνηση τόσο του Silvia όσο και του GT-R.