Η MINI παρουσίασε επίσημα τις πρώτες εικόνες της τέταρτης γενιάς του τρίθυρου MINI Hatch. Ο ακρογωνιαίος λίθος της βρετανικής μάρκας θα ηγηθεί μιας νέας προϊοντικής επίθεσης στην οποία η ηλεκτροκίνηση θα αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, καθώς η εταιρεία θα πουλά αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.

Το 2025, η MINI θα λανσάρει το τελευταίο της μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης και στοχεύει να έχει μοντέλα με μηδενικές εκπομπές ρύπων που θα αντιπροσωπεύουν το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της μέχρι το 2027. Αρχικά, όλα τα νέα μοντέλα (Paceman, Countryman τρίτης γενιάς κ.λπ.) θα έχουν εξαρχής ηλεκτρικές εκδόσεις.

Ενώ το MINI Hatch θα συνεχίσει να παράγεται στην Οξφόρδη, οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα παράγονται στην Κίνα, όπου θα συναρμολογούνται σε συνεργασία με τον όμιλο Great Wall. Αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αναμένεται ότι θα διατηρηθούν επίσης το πεντάθυρο και το κάμπριο αμάξωμα.

Το νέο MINI Hatch θα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα νέο πρόγραμμα εξατομίκευσης εντός της μάρκας: οι πελάτες θα μπορούν να επανασχεδιάζουν την καμπίνα κατά βούληση, καθώς ο πίνακας οργάνων θα έχει επιφάνειες που θα λειτουργούν ως καμβάδες που ο πελάτης θα μπορεί να προσαρμόζει στις ανάγκες του, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα από το ήδη εξαιρετικά εξατομικεύσιμο MINI Hatch τρίτης γενιάς.

Στις εικόνες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, διακρίνονται τα περιγράμματα του αυτοκινήτου παρά το πυκνό καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει το αμάξωμά του. Αισθητικά, θα είναι η πολλοστή εξέλιξη της σχεδίασης του πρώτου MINI Hatch, που παρουσιάστηκε το 2001. Ωστόσο, ορισμένες λεπτομέρειες θα αλλάξουν.

Τα φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου θα είναι μεγαλύτερα και πιο εκφραστικά, ενώ οι προεξοχές θα μειωθούν σε σχέση με το μοντέλο που πωλείται σήμερα. Στην πραγματικότητα, οι διαστάσεις του αναμένεται να μειωθούν σημαντικά, πλησιάζοντας στο μήκος του MINI Hatch της πρώτης γενιάς (3,63 μέτρα) παρά στο μήκος του MINI Hatch της τρίτης γενιάς (3,85 μέτρα).

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα πάνε αρχικά ένα βήμα παραπέρα από το MINI Cooper SE, του οποίου η αυτονομία των 234 km WLTP ωχριά μπροστά σε αυτή που επιτυγχάνουν μοντέλα όπως το FIAT 500, το οποίο ισχυρίζεται ότι έχει μέγιστη αυτονομία 320 km WLTP. Επιπλέον, θα υπάρχει και μια παραλλαγή JCW (John Cooper Works) υψηλών επιδόσεων.

Share: