Η φοιτητική ομάδα Electric Superbike Twente από το Enschede της Ολλανδίας, ανακοίνωσε τη νέα αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Αυτή η μοτοσικλέτα, γνωστή ως Delta-XE, είναι το προϊόν ενός ολόκληρου έτους σχεδιασμού και μηχανικής. Παρά την πανδημία, οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Twente και του Πανεπιστημίου Saxion των εφαρμοσμένων επιστημών, κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη μοτοσικλέτα τους πριν ξεκινήσει η αγωνιστική σεζόν.

Η νέα μοτοσικλέτα είναι πιο ισχυρή και πιο αξιόπιστη από την προηγούμενη γενιά. Με την τροποποίηση του σχεδιασμού των προηγούμενων ετών, ο κινητήρας έχει τώρα πολύ περισσότερη ισχύ στις ίδιες διαστάσεις. Μια αύξηση από τα 150 στα 200hp. Αυτό επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να επιταχύνει από 0 έως 100kph σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα πάνω από 300kph! Κάθε διαδοχικό έτος έχει δείξει αύξηση στην ασφάλεια, καθιστώντας ολόκληρο το κύκλωμα υψηλής τάσης κλειστό στην μπαταρία. Αυτό καθιστά τη μοτοσικλέτα πιο φιλική προς το χρήστη και ασφαλέστερη για συντήρηση.

Ο φορτιστής είναι τυποποιημένος, κάνοντας τον πολύ πιο εύκολο στη χρήση. Τώρα χρησιμοποιεί ένα βύσμα CCS, τον ίδιο φορτιστή που θα χρησιμοποιούσατε για ένα Tesla. Η μοτοσικλέτα δημιουργήθηκε με τη βοήθεια περισσότερων από 70 συνεργαζόμενων εταιρειών, οι οποίες συνέβαλαν σε υπηρεσίες και οικονομική υποστήριξη.

Ως εκ τούτου, η Electric Superbike Twente κάνει βήματα προς την επίτευξη του στόχου της: να κάνει μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα ασυναγώνιστη ακόμη και από αυτές του MotoGP. Αποδεικνύοντας ότι η ηλεκτρική κινητικότητα δεν είναι μόνο βιώσιμη αλλά και συναρπαστική, η Electric Superbike Twente ελπίζει να εμπνεύσει άλλους να κάνουν βήματα προς βιώσιμες κατευθύνσεις. Δείχνοντας ότι μπορεί να γίνει διαφορετικά, ελπίζουν να κάνουν τους αγώνες του μέλλοντος απόδειξη, να το διατηρήσουν για τις μελλοντικές γενιές.

Η Delta-XE ζυγίζει όσο εκείνη της προηγούμενης γενιάς, αλλά έχει περισσότερες κυψέλες μπαταρίας. Συνολικά 576, 13,5kWh είναι διαθέσιμες στον αναβάτη. Αυτό είναι ίδιο με 34 ηλεκτρικά ποδήλατα. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 80 κιλά καθιστώντας τη το βαρύτερο μεμονωμένο όργανο της μοτοσικλέτας. Συμβάλλει σε μια μεγάλη αναβάθμιση της ισχύος, καθώς η μπαταρία εξάγει ακατέργαστα 800 βολτ! Περισσότερη ισχύς σημαίνει περισσότερη ψύξη, ως εκ τούτου προστέθηκαν παθητικά πτερύγια ψύξης στο κέλυφος του ηλεκτροκινητήρα. Δυστυχώς, η πανδημία έπληξε τα περισσότερα γεγονότα εκτός ημερολογίου, ωστόσο στις αρχές Σεπτεμβρίου προγραμματίζεται ένας αγώνας στο Hengelo (Gelderland, Ολλανδία).

Η EST συμμετέχει σε αυτόν τον αγώνα κάθε χρόνο και διατηρεί μια θέση στο grid. Φέτος ελπίζουν να τρέξουν όχι μόνο με μία, αλλά με δύο από τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες τους στην πίστα. Συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία του ERRA, του «Electric Road Racing Association» που θα διοργανώσει ένα πρωτάθλημα για όλες τις πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, όπως αυτές που κατασκευάζει η EST. Ελπίζουν να δουν αυτή την Ένωση να γεμίζει το ημερολόγιο με αγώνες σε όλο τον κόσμο.

Share: