Ο ίδιος ο Enzo Ferrari περιέγραψε την Jaguar E-Type ως το πιο όμορφο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί, καθώς το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο παραμένει απίστευτα όμορφο ακόμα και μετά από μισό αιώνα από την κυκλοφορία του.
Κι επειδή δεν υπάρχει… θέση για μια εξακύλινδρη, πόσο μάλλον για μια έκδοση V12 της θρυλικής βρετανικής μηχανής στην ηλεκτρική εποχή, η Electrogenic με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο βρήκε τον τρόπο να διασφαλίσει το μέλλον της E-Type.
Κάνοντας το δημόσιο ντεμπούτο της στο London Classic Car Show (25-27 Ιουνίου), η αμιγώς ηλεκτρική E-Type προσφέρεται σε πολλαπλές προδιαγραφές.
Η βασική έκδοση ακούει στο όνομα Tourer και είναι στην πραγματικότητα ελαφρύτερη από το αρχικό μοντέλο, παρά το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες. Η Electrogenic ισχυρίζεται ότι ο χειρισμός έχει βελτιωθεί ως αποτέλεσμα του χαμηλότερου κέντρου βάρους, ενώ οι επιδόσεις είναι επίσης καλύτερες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι εξηλεκτρίστηκε, η E-Type διατηρεί το αρχικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της.
Στο μοντέλο Sprint, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αναβαθμίζεται στα 470 Nm (347 pound-feet) στιγμιαίας ροπής, και πάλι μέσω του αρχικού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Ζυγίζει περίπου το ίδιο βάρος με την έκδοση της Jaguar, αλλά είναι στην πραγματικότητα ταχύτερο από το βενζινοκίνητο μοντέλο. Η Electrogenic λέει ότι όσοι επιλέξουν την E-Type Sprint θα πρέπει να αναβαθμίσουν την ανάρτηση και τα φρένα για να αντεπεξέλθουν στους επιπλέον ίππους.
Η κορυφαία έκδοση Grand Tourer απαλλάσσεται από το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και αποδίδει 402 ίππους (300 kW) και 600 Nm ροπής.
Όπως θα ήταν λογικό δεδομένης της GT φύσης της, αυτή η έκδοση μπορεί να διανύσει έως και 400 χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων, ενώ οι άλλες δύο έχουν αρκετή ενέργεια για 270 χιλιόμετρα.
Εναλλακτικά, οι Tourer και Sprint μπορούν να εξοπλιστούν με μια ρύθμιση επέκτασης της αυτονομίας που ξεκλειδώνει επιπλέον 80 χιλιόμετρα.
Όσον αφορά τις τιμές, η E-Type Tourer ξεκινά από 54.000 λίρες συν τον φόρο και το αρχικό αυτοκίνητο, ακολουθεί το Sprint στις 62.000 λίρες και η ναυαρχίδα Grand Tourer στις 80.000 λίρες.
Η Electrogenic σημειώνει ότι η ηλεκτρική μετατροπή δεν απαιτεί καμία αλλαγή στο υπέροχο αμάξωμα της E-Type, καθώς τα νέα τμήματα που προστίθενται τοποθετούνται στις αρχικές βάσεις του κινητήρα.
Αυτό σημαίνει ότι η μετατροπή σε EV μπορεί να αντιστραφεί εάν ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να τοποθετήσει ξανά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το εσωτερικό παραμένει επίσης ίδιο με το πρωτότυπο, καθώς οι μόνες αλλαγές που έγιναν είναι για τα καντράν και τους διακόπτες που επαναχρησιμοποιήθηκαν για την ηλεκτρική φύση του αυτοκινήτου.
Για παράδειγμα, ο δείκτης καυσίμου δείχνει τώρα τη φόρτιση της μπαταρίας.