Η Ford επιταχύνει το πρόγραμμά της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και προετοιμάζει ήδη τα νέα της λανσαρίσματα που θα έρθουν χάρη στη συνεργασία της με τη Volkswagen.

Ως αποτέλεσμα, η Ford θα παράγει δύο crossover βασισμένα στο ηλεκτρικό κιτ MEB της VW από το 2023, ενώ το 2024 ένα τρίτο μοντέλο θα παραχθεί στη Ρουμανία και θα γίνει το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γκάμας.

Η Ford πρέπει να επεκτείνει τη γκάμα της και εκτός από τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα που θα τοποθετηθούν στη μέση της γκάμας, οι Αμερικανοί πρέπει επίσης να προσελκύσουν πελάτες πιο συμπαγών μοντέλων, κάτι που θα σημάνει την άφιξη ενός τρίτου ηλεκτρικού Ford.

Αυτό θα φτάσει στις αντιπροσωπείες από το 2024 και θα είναι η έκδοση του δημοφιλούς Puma με μπαταρία.

Σε αντίθεση με τα μοντέλα που φτάνουν το 2023, το ηλεκτρικό Puma δεν θα βασίζεται στο ηλεκτρικό κιτ MEB της VW, αλλά όπως και το Courier, το ηλεκτρικό Puma θα διατηρήσει την πλατφόρμα B2E, οπότε δεν θα είναι ένα όχημα σχεδιασμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό όχημα. Επομένως, θα παραμείνει προσθιοκίνητο. Προς το παρόν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι άγνωστα, αν και δεν θα πρέπει να διαφέρει πολύ από τους αντιπάλους του, όπως το Opel Mokka-e, οπότε θα πρέπει να μιλάμε για αυτονομία τουλάχιστον 350 χιλιομέτρων.

Αισθητικά, το ηλεκτρικό Puma θα είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το ανανεωμένο θερμικό Puma, το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2023 και θα διαθέτει νέα χαρακτηριστικά, όπως επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο είναι πιθανό να είναι η χρήση μιας μάσκας δίχως γρύλιες, αν και άλλες λεπτομέρειες, όπως οι προφυλακτήρες και οι ζάντες των τροχών, είναι πιθανό να είναι συγκεκριμένες.

Η παραγωγή θα γίνει στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, η οποία θα σταματήσει την παραγωγή του γερασμένου EcoSport για να κάνει χώρο για το νέο μοντέλο, και η οποία θα επιτρέψει το λανσάρισμα ενός μοντέλου χαμηλού κόστους ή τουλάχιστον ενός μοντέλου με όσο το δυνατόν πιο λογική τιμή, η οποία ελλείψει επιβεβαίωσης δεν θα πρέπει να υπερβαίνει πολύ τα 25.000 με 30.000 ευρώ πριν από τις επιδοτήσεις.

Share: