Τον Σεπτέμβριο, η Peugeot θα λανσάρει μια νέα έκδοση του e-208, του πιο επιτυχημένου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της. Στις πέντε εκδόσεις που διατίθενται μέχρι σήμερα (Active, Active Pack, Allure, Allure Pack, GT) θα προστεθεί μια «βασική» με την ονομασία Like, η οποία όχι μόνο θα ενσωματώνει σημαντικά νέα χαρακτηριστικά, αλλά θα είναι και κάπως φθηνότερη.
Στη Γαλλία, η έκδοση «Like» θα είναι κατά 1.550 ευρώ φθηνότερη από την αμέσως ανώτερη, την «Active». Παρά το γεγονός ότι προορίζεται κυρίως για fleet, η αλήθεια είναι ότι το ηλεκτρικό e-208 Like θα έχει έναν σημαντικά πιο πλήρη εξοπλισμό από το θερμικό 208 Like, το οποίο τοποθετεί έναν βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 75 ίππων, καθώς θα περιλαμβάνει στάνταρ οθόνη αφής 7 ιντσών, κλιματισμό, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα…
Επίσης θα έχει κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνια, καλύτερα φινιρίσματα για το ταμπλό, θόλους τροχών σε μαύρο χρώμα, πιο περίτεχνη μάσκα ψυγείου και ζάντες 16 ιντσών αντί για 15 ιντσών.
Ωστόσο, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του e-208 Like θα είναι η αυτονομία του: ενώ η υπόλοιπη γκάμα ανακοινώνει μέγιστο όριο 362 km WLTP, η νέα έκδοση θα φτάνει τα 400 km WLTP, χάρη στη χρήση μπαταριών εξοπλισμένων με κυψέλες με υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.
Έτσι, η μικτή χωρητικότητα του πακέτου θα αυξηθεί από 50 σε 52 kWh. Αν και αρχικά η νέα μπαταρία θα είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση «Like», αναμένεται ότι με την άφιξη του επικείμενου restyling στα μέσα του κύκλου του e-208 (προγραμματισμένο για το επόμενο έτος) θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα. Επιπλέον, η εν λόγω αναβάθμιση θα συνοδεύεται πιθανότατα από έναν νέο, πιο αποδοτικό κινητήρα πηγής Nidec.
Αυτός ο κινητήρας όχι μόνο θα είναι ισχυρότερος (154 hp) από τη μονάδα της Continental που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα (136 hp), αλλά θα επιτρέψει επίσης στο e-208 να μειώσει την κατανάλωσή του.