Μόλις πριν από λίγες ημέρες, η Peugeot παρουσίασε το νέο e-308, την 100% ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς 308 compact hatchback. Παρόλο που ο σύγχρονος κινητήρας Nidec των 156 ίππων (115 kW) και 260 Nm έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας μόλις 12,7 kWh/100 km, το πακέτο μπαταριών των 54 kWh μικτής χωρητικότητας (51 kWh ωφέλιμης) είναι μικρό για ένα ηλεκτρικό compact που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023, ειδικά αν συγκριθεί με ανταγωνιστές όπως το Renault Megane E-TECH Electric ή το Volkswagen ID.3.

Η Stellantis ετοιμάζεται ήδη να παρουσιάσει μια νέα γενιά πλατφορμών που έχουν σχεδιαστεί εξαρχής για να φιλοξενούν ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Όπως η STLA Medium, μια αρχιτεκτονική σχεδιασμένη για τις κατηγορίες C (compact), D (mid-size) και E (executive), η οποία θα παρουσιαστεί το επόμενο έτος στο Peugeot e-3008.

Αν και το e-3008 θα ανήκει στην ίδια κατηγορία με το e-308, θα έχει ελάχιστα κοινά με αυτό. Η πλατφόρμα SLTA Medium θα μπορεί να τοποθετεί μπαταρίες χωρητικότητας μεταξύ 87 και 104 kWh, επιτρέποντας στα μοντέλα που βασίζονται σε αυτήν να επιτυγχάνουν αυτονομία έως και 700 km WLTP. Θα είναι επίσης έτοιμη να υποστηρίξει τετρακίνητες εκδόσεις.

Share: