Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που ακούσαμε για πρώτη φορά για ένα διαφορετικό είδος ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας, που στοχεύει να φέρει ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα μπαταριών στην παραγωγή.

Έργο της γαλλικής εταιρείας NAWA Technologies, αυτό το πρωτότυπο στοχεύει να φέρει επανάσταση στον τρόπο που βλέπουμε τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες με λύσεις όπως η χρήση υβριδικών μπαταριών εξοπλισμένων με υπερπυκνωτές.

Το NAWA Racer προσφέρει ένα πακέτο όπου τα καλά νέα ξεκινούν με έναν φουτουριστικό και πολύ ελκυστικό σχεδιασμό. Μια σχεδίαση “café racer” σχεδιασμένη να προσελκύει την προσοχή, όπως πρέπει να κάνει ένα πρωτότυπο, και όπου, εκτός από την εμφάνισή της, ξεχωρίζει για τον πίσω τροχό της χωρίς ακτίνες και όπου ο κινητήρας στεγάζεται στην ίδια τη ζάντα.

Μετά την παρουσίασή του στα χαρτιά και με μια μη λειτουργική μακέτα, η NAWA Tech επιβεβαίωσε τώρα ότι το περασμένο καλοκαίρι ολοκλήρωσε τις πρώτες πραγματικές δοκιμές οδήγησης με το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο.

Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 74,5 kW (101 hp), επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να φτάσει είναι 160 km/h (100 mph). Αυτά είναι σίγουρα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη.

Αλλά το πιο ενδιαφέρον μέρος του αυτοκινήτου είναι η μπαταρία. Ένα υβριδικό πακέτο που αποτελείται από μια ομάδα κυψελών λιθίου, με μέγιστη χωρητικότητα 9 kWh. Μια φιγούρα που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και η οποία είναι ήδη διαθέσιμη σε ένα κανονικό μοντέλο.

Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι θα διαθέτει επίσης υπερπυκνωτές χωρητικότητας 0,1 kWh. Μια μπαταρία που θα επιτρέψει στη μοτοσικλέτα να προσφέρει πολύ εντυπωσιακές επιδόσεις επιτάχυνσης, αλλά κυρίως να αξιοποιεί στο έπακρο την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα.

Οι υπερπυκνωτές χαρακτηρίζονται ακριβώς από τις τεράστιες δυνατότητες φόρτισης και εκφόρτισης. Στην περίπτωση αυτή, το NAWA καταφέρνει να ανακτήσει περισσότερο από το 80% της ενέργειας που παράγεται κατά το φρενάρισμα, γεγονός που του δίνει εμβέλεια πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα περιμέναμε για ένα ποδήλατο με μπαταρία μικρότερη από 10 kWh.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η αυτονομία σε μικτό κύκλο, πόλη/υπεραστικός δρόμος/υπεραστικός δρόμος, φτάνει τα 150 χιλιόμετρα. Στην πόλη με αποδοτική οδήγηση, οι προγραμματιστές αναφέρουν ότι μπορεί να φτάσει έως και 300 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.

Επίσης, ανέφεραν ότι ο πελάτης θα μπορεί να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας του ανάλογα με τις ανάγκες του, αυξάνοντας τη χωρητικότητα των υπερπυκνωτών αν χρειάζεται λιγότερη αυτονομία αλλά μεγαλύτερη επιτάχυνση.

Share: