Οι Porsche 718 Cayman και Boxster πρόκειται να γίνουν ηλεκτρικές από το 2025 και θα διαθέτουν τεχνολογία για να διατηρήσουν την αυτονομία σε υψηλό επίπεδο.

Ανώνυμες πηγές μέσα από την Porsche αποκάλυψαν το μέλλον της 718, το οποίο προανήγγειλε το πρωτότυπο Mission R. Αν αφαιρέσετε την άγρια αεροτομή και τα πιο αγωνιστικά αεροδυναμικά βοηθήματα, είναι μια καλή ένδειξη για το τι σχεδιάζει η σχεδιαστική ομάδα της Porsche για το επερχόμενο μοντέλο.

Το συνολικό στυλ του αμαξώματος θα παραμείνει παρόμοιο με το σημερινό μοντέλο, αλλά θα αποκτήσει ένα μπροστινό μέρος που θα μοιάζει με την Taycan με φαρδιά φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικά, θα είναι πιο φουτουριστικό από το σημερινό μοντέλο για να προσελκύσει τους πελάτες στην πιο σημαντική αγορά του, τους εύπορους νέους στην Κίνα.

Οι οπαδοί της 718 μπορεί να δυσαρεστηθούν που το μικρό, απλό σπορ αυτοκίνητο αποκτά ένα βαρύ ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά η Porsche επιδιώκει να το κρατήσει όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ με στόχο τα 1.651 κιλά.

Αυτή η εξοικονόμηση βάρους θα επιτευχθεί χάρη σε μια ολοκαίνουργια ηλεκτρική πλατφόρμα που είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλώς συντομευμένη πλατφόρμα PPE. Η κοινή χρήση κάποιων εξαρτημάτων με άλλα λιγότερο φανταχτερά μοντέλα θα το κρατήσει προσιτό, αλλά με την Porsche να είναι υπεύθυνη για όλο τον εξοπλισμό που είναι υπεύθυνος για τον τρόπο οδήγησής του, θα πρέπει να είναι σε θέση να επιτύχει μια ισορροπία μεταξύ προσιτής τιμής και διασκέδασης.

Το μοντέλο θα διατηρήσει το όνομά του και θα συνεχίσει να διατίθεται σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από την 911. Ακόμη και αν η τιμή αυξηθεί λίγο σε σύγκριση με το μοντέλο εσωτερικής καύσης, δεν θα αυξηθεί πάρα πολύ.

Η αυτονομία οδήγησης δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί, όμως ο στόχος είναι τα 400 χιλιόμετρα. Η ισχύς δεν είναι επίσης οριστική, αλλά θα είναι ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς ως στάνταρ, με μια έκδοση AWD με δύο κινητήρες διαθέσιμη για μοντέλα υψηλότερων επιδόσεων.

Share: