Τα μελλοντικά σχέδια της Porsche περιλαμβάνουν εσωτερική καύση με συνθετικά καύσιμα, plug-in υβριδικά και 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αυτή τη στιγμή, το σημαντικότερο μοντέλο της Porsche εξακολουθεί να είναι η 911, μολονότι πλέον δεν είναι το πιο δημοφιλές. Η Porsche και η Porsche 911 είναι συνώνυμα. Προς το παρόν δεν θα δούμε μια ηλεκτρική έκδοση αυτού του αυτοκινήτου, αλλά θα τη δούμε κάποια στιγμή.

Σύμφωνα με το Manager Magazin, το νωρίτερο για να δούμε την ηλεκτρική Porsche 911 είναι προς το τέλος της δεκαετίας. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρξει ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα στην τεχνολογία των μπαταριών, και στο μεταξύ μια plug-in υβριδική έκδοση βρίσκεται στα σκαριά.

Σε ένα αυτοκίνητο όπως η Porsche 911 δεν είναι τόσο θέμα μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου -κάτι που επιτυγχάνεται εδώ και χρόνια- αλλά μείωσης των εκπομπών CO2. Βραχυπρόθεσμα, η υβριδοποίηση είναι η απάντηση, εφόσον διατηρούνται οι επιδόσεις, δεν αυξάνεται υπερβολικά το βάρος και η μείωση των εκπομπών ρύπων είναι πραγματικά αξιόλογη. Η τρέχουσα πλατφόρμα 911, η MMB, δεν είναι ιδανική για υβριδισμό.

Με την τρέχουσα κατάσταση της τεχνολογίας, είναι δύσκολο να φτάσει η ηλεκτρική Porsche 911 κάτω από τους 2 τόνους, κάτι που κάνει η Taycan. Με την επόμενη γενιά μπαταριών, το βάρος μπορεί να διατηρηθεί υπό έλεγχο, μεταξύ πολλών άλλων πλεονεκτημάτων, αλλά δεν είναι ακόμη μια εμπορεύσιμη τεχνολογία και πρέπει να τελειοποιηθεί περαιτέρω.

Share: