Η Tesla δεν έχει ακόμη δραστηριοποιηθεί στον τομέα των μοτοσικλετών. Η ανερχόμενη βιομηχανία ηλεκτρικών μοτοσικλετών αναπτύσσεται ανοδικά μετά τον κορεσμό της αγοράς με χαμηλού κόστους, αστικές επιλογές. Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη από την Tesla, όπως τη φαντάστηκε ο σχεδιαστής Víctor Rodríguez Gómez από τη Βαλένθια.
Ένας σχεδιασμός που συνδυάζει το παλιό και το νέο, αν και βασικά το νέο. Έχει αρκετά πρωτοποριακές λύσεις, όπως η εξάλειψη των κομβίων των τροχών και σχεδόν ολόκληρης της ζάντας, σαν τα ελαστικά να συγκρατούν μαγικά τη μοτοσικλέτα. Είναι βαθιά μινιμαλιστικό, δεν φαίνεται καν να έχει τιμόνι (μπορεί να αναδιπλωθεί), αν και έχει προβλεφθεί η μεταφορά ενός επιβάτη και τα πάντα.
Οι αξίες πίσω από το σχεδιασμό είναι η ευελιξία, η αποτελεσματικότητα και ο σεβασμός στο περιβάλλον. Ενσωματώνει ορισμένες έξυπνες λύσεις, όπως τα όργανα που προβάλλονται σε ένα γυάλινο γείσο, την πρίζα τύπου 2 κάτω από το πίσω υποπλαίσιο ή το πίσω ψυγείο για την απομάκρυνση της θερμότητας από το σύστημα κίνησης και τις μπαταρίες.
Όπως συνηθίζεται στις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, δεν υπάρχει αλλαγή ταχυτήτων, η μετάδοση είναι απευθείας στον πίσω τροχό και οι μοχλοί των φρένων λειτουργούν όπως σε ένα σκούτερ, ο αριστερός για τον πίσω τροχό και ο δεξιός για τον μπροστινό τροχό.
Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται κάτω από τις μπαταρίες και ακριβώς πίσω από τον μπροστινό τροχό, εξασφαλίζοντας ένα πολύ χαμηλό κέντρο βάρους. Οι μπαταρίες, από την άλλη πλευρά, μόλις και μετά βίας υπερβαίνουν το ύψος των τροχών. Η εικονική δεξαμενή έχει σχεδιαστεί ως ένας μικρός χώρος για μικρά αντικείμενα. Άλλη μια ιδιοφυΐα, το ψεύτικο ρεζερβουάρ μπορεί να αφαιρεθεί ολόκληρο, λειτουργώντας ως αντικλεπτικό σύστημα, επειδή παίρνει μαζί του το κουμπί της μίζας.