Η χρήση της εφαρμογής για κινητά ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων παραμένει υψηλή, σύμφωνα με τη μελέτη J.D. Power OEM EV App Benchmark Study,SM που δημοσιεύθηκε.

Παρότι η χρήση των εφαρμογών από τους ιδιοκτήτες θερμικών οχημάτων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων (EV) εξακολουθούν να είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν την εφαρμογή τους σε πιο τακτική βάση, ειδικά για ανάγκες όπως ο έλεγχος πληροφοριών για την εμβέλεια ή η προβολή της κατάστασης ενεργούς φόρτισης.

Περισσότερο από το 50% των ιδιοκτητών EV χρησιμοποιούν την εφαρμογή της μάρκας τους τουλάχιστον τις μισές φορές που οδηγούν, γεγονός ενδεικτικό της σημασίας και της εξάρτησης μιας εφαρμογής.

Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της μελέτης του 2022:

Όλα για τη φόρτιση: Σχεδόν τα τρία τέταρτα (70%) των ιδιοκτητών EV δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν την εφαρμογή τους τουλάχιστον κάθε δεύτερη διαδρομή για να παρακολουθούν τη διαδικασία φόρτισης και να βλέπουν τη διαθέσιμη εμβέλειά τους. Αν και οι ιδιοκτήτες φορτίζουν κατά κύριο λόγο τα οχήματά τους στο σπίτι, το 85% δηλώνει ότι επιθυμεί ακόμα τη δυνατότητα να βρίσκει σταθμούς φόρτισης σε περίπτωση που τον χρειαστεί ενώ βρίσκεται στο δρόμο.

Οι ιδιοκτήτες θέλουν περισσότερα: Από τα 20 πιο συνηθισμένα χαρακτηριστικά της εφαρμογής, 15 χαρακτηριστικά αναφέρθηκαν ως επιθυμητά από το 70% των ιδιοκτητών EV. Παραδόξως, όμως, μόνο οκτώ χαρακτηριστικά είναι ευρέως διαθέσιμα. Υπάρχουν επίσης νέες προηγμένες λειτουργίες -όπως το τηλέφωνο ως κλειδί- που περισσότεροι ιδιοκτήτες επιθυμούν να προστεθούν σε μια εφαρμογή, αλλά προσφέρονται μόνο από λίγους κατασκευαστές.

Χρειάζεται βοήθεια από τους αντιπροσώπους: Παρόμοια με την εισαγωγή του Bluetooth στα οχήματα πριν από αρκετά χρόνια, τα χαρακτηριστικά μιας εφαρμογής EV πρέπει να εξηγηθούν στους ιδιοκτήτες από το προσωπικό της αντιπροσωπείας. Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ιδιοκτητών δηλώνουν ότι δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ την εφαρμογή EV επειδή δεν γνωρίζουν πώς να το κάνουν.

Οι ιδιοκτήτες δεν θέλουν να πληρώσουν: Ο κύριος λόγος για τον οποίο οι ιδιοκτήτες σταματούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή EV είναι ότι λήγει η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος. Οι ιδιοκτήτες εξακολουθούν να δηλώνουν ότι δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την εφαρμογή EV ενός κατασκευαστή – ειδικά για τις μάρκες που προηγουμένως προσέφεραν δωρεάν εφαρμογή αλλά τώρα θέλουν να τη χρεώσουν.

Σύμφωνα με τη συγκριτική αξιολόγηση εμπειρογνωμόνων που πραγματοποίησε η J.D. Power, οι εφαρμογές EV με τις καλύτερες επιδόσεις είναι οι FordPass, Tesla, MyHyundai, Kia Access και Genesis Intelligent Assistant.

Ενώ η Tesla, ο ηγέτης σε όγκο πωλήσεων EV, τα πηγαίνει πολύ καλά με την εφαρμογή της για κινητά και συνεχίζει να προσθέτει περιεχόμενο, ορισμένες νεοσύστατες επιχειρήσεις EV (π.χ. Lucid, Rivian) υπολείπονται στη λειτουργικότητα φόρτισης, στην ταχύτητα της εφαρμογής και στο γενικό περιεχόμενο που προσφέρεται στην εφαρμογή τους.

Η μελέτη OEM EV App Benchmark Study μετρά την εμπειρία των ιδιοκτητών EV με την εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας της μάρκας τους. Οι πληροφορίες προκύπτουν από την έρευνα των ιδιοκτητών EV και από μια αξιολόγηση συγκριτικής αξιολόγησης από εμπειρογνώμονες των πιο σχετικών εφαρμογών κινητών EV. Τα αποτελέσματα βασίζονται σε μια τυποποιημένη προσέγγιση αξιολόγησης που βασίζεται σε περισσότερες από 300 βέλτιστες πρακτικές για εφαρμογές οχημάτων που περιλαμβάνουν περισσότερα από 60 ειδικά για τα EV χαρακτηριστικά.

Η συγκριτική αξιολόγηση από εμπειρογνώμονες περιλαμβάνει εφαρμογές από τις 20 κορυφαίες μάρκες που πωλούν EV στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Φέτος, αξιολογήθηκαν 15 μοντέλα στις Ηνωμένες Πολιτείες και έξι στην Ευρώπη. Περισσότεροι από 1.000 ιδιοκτήτες EV στις Ηνωμένες Πολιτείες συμμετείχαν σε έρευνα τον Μάρτιο του 2022.

Share: