Είναι κοινό μυστικό εδώ και αρκετό καιρό, ότι η SEAT ενδέχεται να πάψει να υφίσταται ως μάρκα, δίνοντας τη θέση της στην CUPRA, η οποία πωλεί πιο ακριβά και κερδοφόρα μοντέλα.

Μέχρι τώρα, οι αναφορές αυτές, αν και προέρχονταν από εσωτερικές πηγές, δεν ήταν επίσημες. Ωστόσο, οι φήμες γίνονται όλο και πιο έντονες.

Η αλήθεια είναι ότι η SEAT δεν περνάει καλές στιγμές, καθώς ήταν η μόνη μάρκα του Ομίλου Volkswagen που έπεσε στο κόκκινο λόγω της πανδημίας COVID-19 και των προβλημάτων στην προμήθεια ημιαγωγών: το 2020 έχασε 194,2 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2021 το ποσό αυτό αυξήθηκε στα 256,3 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής Handelsblatt, το μέλλον της SEAT ως μάρκας γενικής χρήσης είναι υπό αμφισβήτηση. Προφανώς, ο γερμανικός όμιλος ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για το φιλόδοξο CUPRA, το οποίο παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη τον τελευταίο καιρό.

Η αλήθεια είναι ότι η κατάσταση περιπλέκεται από το γεγονός ότι η Volkswagen έχει αναθέσει στη SEAT την παραγωγή των μικρότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ομίλου (MEB Entry Family), δηλαδή των λιγότερο κερδοφόρων.

Για το λόγο αυτό, τα συνδικάτα πιέζουν ώστε η Martorell να είναι σε θέση να παράγει και μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαφορετικά η εταιρεία θα μπορούσε να χάσει το 30% του εργατικού δυναμικού της. Προς το παρόν, ο όμιλος αρνείται- στην πραγματικότητα, όλα δείχνουν ότι το Tavascan θα παραχθεί στην Κίνα.

Χωρίς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μη κερδοφόρα γκάμα και παγιδευμένη ανάμεσα στη Skoda και τη Volkswagen, όλα δείχνουν ότι, μετά από εβδομήντα και πλέον χρόνια ιστορίας, η SEAT θα εξαφανιστεί αργά ή γρήγορα.

Share: