Η Ευρώπη επιδιώκει να μειώσει τις εκπομπές ρύπων στις μεταφορές. Μέχρι τώρα, το ενδιαφέρον επικεντρωνόταν στο τι βγαίνει από την εξάτμιση.
Όμως το Euro 7 θα λαμβάνει υπόψη και τα σωματίδια που βγαίνουν από τα φρένα. Πρόκειται για έναν τομέα όπου οι ηλεκτροκινητήρες έχουν επίσης μια λύση χάρη στην αναγεννητική πέδηση και όπου η premium μάρκα της Citroën, η DS, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες ένα πρωτότυπο που καταργούσε ακόμη και τα μηχανικά φρένα.
Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει εφαρμόσει αναγεννητική πέδηση που φτάνει τα 600 kW. Για να το θέσουμε αυτό στο πλαίσιο, ένα μέσο μοντέλο είναι συνήθως γύρω στα 50 ή 60 kW στην καλύτερη περίπτωση. Πρόκειται για ένα σύστημα που μπορεί να αποδώσει έως και δέκα φορές περισσότερη ισχύ.
Για να το επιτύχει αυτό, η Citroën εγκατέστησε δύο κινητήρες από τα αυτοκίνητα της ομάδας DS της Formula E. Ένα σύστημα που, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επιταχύνουν στα 100 km/h σε 2 δευτερόλεπτα, να αντιστρέψουν τη διαδικασία και να επιβραδύνουν στον ίδιο χρόνο.
Φυσικά, αυτό είναι ένα ακραίο παράδειγμα που αποσκοπεί στη γραφική παρουσίαση των πλεονεκτημάτων της αναγεννητικής πέδησης, καθώς η πραγματική εφαρμογή της έχει ορισμένα προβλήματα. Για παράδειγμα, είναι απαραίτητο το όχημα να διαθέτει δύο κινητήρες, ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη πέδηση μεταξύ των δύο αξόνων.
Επίσης, η ισχύς των κινητήρων θα πρέπει να είναι σημαντική, γεγονός που θα περιόριζε τη συγκεκριμένη μορφή σε αυτοκίνητα με ακραίες τιμές ισχύος. Μένει επίσης να δούμε τι θα συμβεί όταν η μπαταρία είναι στο 100% της φόρτισης, οπότε ο κινητήρας δεν έχει πουθενά να αποθηκεύσει την πλεονάζουσα ισχύ που παράγεται κατά την πέδηση.