Η Honda ανακοίνωσε πρόσφατα μια μεγάλη ώθηση για εξηλεκτρισμό, δεσμευόμενη ότι θα γίνει 100% ηλεκτρική έως το 2040, οπότε δεν θα πωλούσε πλέον βενζινοκίνητα οχήματα. Και με τις μοτοσικλέτες να αποτελούν ένα αξιοπρεπές κομμάτι των πωλήσεων της Honda, η εταιρεία ανακοινώνει τώρα σχέδια για τέσσερα νέα μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών.

Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος ή τον τύπο των νέων ηλεκτρικών δίκυκλων.

Ωστόσο, μάθαμε ότι οι τρεις πρώτες θα στοχεύουν στην αστική αγορά, ενώ η τέταρτη θα είναι μια μεγαλύτερη ηλεκτρική μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για την αγορά των «Fun» της.

Τα τρία πρώτα μοντέλα που πρόκειται να κυκλοφορήσουν έως το 2024 φαίνεται να περιλαμβάνουν δύο ηλεκτρικά οχήματα τύπου σκούτερ και μια μικρή ηλεκτρική μοτοσικλέτα.

Όλα πιθανότατα θα ανήκουν στην κατηγορία των 125cc ή λιγότερο, με τις κύριες χρήσεις τους για αστικές μεταφορές.

Τέτοιες ελαφριές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έχει αποδειχθεί δημοφιλές σημείο εκκίνησης, με την Husqvarna να ανακοινώνει πρόσφατα τη δική της ελαφριά ηλεκτρική μοτοσικλέτα, γνωστή ως E-Pilen.

Υπάρχει μια πιθανότητα να έχουμε ήδη δει πως θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι η πρώτη ελαφριά ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Honda.

Το πρώτο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας περιλαμβάνει την CB125R με ηλεκτρικό κινητήρα. Αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον αφού βασίζεται σε μια μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για νέους αναβάτες – και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έχουν αποδειχθεί ότι είναι αγαπημένες στους νέους αναβάτες.

Το δεύτερο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που έχουμε δει από τη Honda δείχνει να μοιάζει με μοτοσικλέτα Honda Grom με ηλεκτρική μετατροπή.

Δεν έχουμε καμία ένδειξη για το πως θα μπορούσε να είναι η μεγαλύτερη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Honda, εκτός από μία πατέντα που η Honda υπέβαλε για ηλεκτρική μοτοσικλέτα με ένα drone ενσωματωμένο στην ουρά του.

Η Honda και οι άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών παλαιού τύπου προσπαθούν σε μεγάλο βαθμό να μάθουν τα νέα όταν πρόκειται για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες.

Οι ηλεκτρικές νεοσύστατες εταιρείες όπως η Zero Motorcycles και η Energica έχουν αποδείξει ότι υπάρχει ζήτηση για ισχυρά ηλεκτρικά δίτροχα δρόμου.

Η ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Harley-Davidson έγινε η ηλεκτρική μοτοσικλέτα με τις υψηλότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία και απέδειξε ότι οι κατασκευαστές παλαιού τύπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τους υπάρχοντες πόρους τους για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων.

Τώρα, η Honda και άλλοι προσπαθούν να πάρουν τη δική τους φέτα αυτής της πίτας. Η Honda προσχώρησε πρόσφατα σε μια κοινοπραξία μαζί με άλλους μεγάλους κατασκευαστές για να αναπτύξει ένα κοινό πρότυπο για εναλλασσόμενες μπαταρίες. Ένα τέτοιο πρότυπο θα μπορούσε να διευκολύνει τους κατασκευαστές να αναπτύξουν ηλεκτρικές μοτοσικλέτες γύρω από μια υπάρχουσα αρχιτεκτονική μπαταριών.

Share: