Η RGNT Motorcycles ανέπτυξε μία από τις πιο αριστοκρατικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με ρετρό έμπνευση που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Μετά από μερικά χρόνια εξελίξεων, οι πλέον ενημερωμένες εκδόσεις των μοτοσυκλετών της σουηδικής εταιρείας είναι τελικά διαθέσιμες για παραγγελία.
Η ηλεκτρική μοτοσικλέτα έχει τελική 125 km/h (77 mph) και έλαβε μια σειρά αναβαθμισμένων εξαρτημάτων, όπως βελτιωμένο πιρούνι ανάρτησης με αυξημένη ανθεκτικότητα και ομαλότερα χαρακτηριστικά οδήγησης, καθώς και νέους ρότορες φρένων Galfer.
Η RGNT έχει αναβαθμίσει τη μοτοσυκλέτα με έναν νέο κινητήρα 11 kW (14,7 hp) που χρησιμοποιεί σπείρες υψηλότερης ποιότητας για να μειώσει τη θερμότητα έως και 30%. Αυτό βοηθά τον κινητήρα να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά και μειώνει τη σπατάλη ενέργειας της μπαταρίας που χάνεται ως θερμότητα. Η εταιρεία υποστηρίζει πως υπάρχει αύξηση της αποδοτικότητας κατά 13% που οδηγεί σε καλύτερο εύρος ανά φόρτιση.
Μια μπαταρία 7,7 kWh παρέχει αυτονομία 110 km (68 μίλια) στον αυτοκινητόδρομο, με μεγαλύτερη αυτονομία 160 km (100 μίλια) επιτεύξιμη στην οδήγηση στην πόλη.
Νέες δαγκάνες φρένων που παρέχονται από την J.Juan, με ένα συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS) για μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτός είναι ο ίδιος καταλανικός προμηθευτής στον οποίο στρέφεται η Zero Motorcycles για τα φρένα της.
Μια νέα μονάδα ελέγχου (BCU) προστέθηκε στη μοτοσυκλέτα για να επιτρέψει ενημερώσεις μέσω OTA, διευκολύνοντας τους αναβάτες να επωφεληθούν από τις νέες ενημερώσεις λογισμικού χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτούν έναν αντιπρόσωπο.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει πλοήγηση GPS ενσωματωμένη στην οθόνη. Ξεκινώντας από 12.495 ευρώ, οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες RGNT No.1 δεν είναι φθηνές, αλλά είναι επίσης αρκετά μοναδικές στον κλάδο. Όχι μόνο έχουν μια ρετρό γοητεία και χειροποίητη ευρωπαϊκή κατασκευή που είναι δύσκολο να ταιριάξει, αλλά περιλαμβάνουν ακόμη και ορισμένα χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υψηλότερης αξίας όπως η Zero SR/F ή η Harley-Davidson LiveWire.
Με κάπως περιορισμένη τελική ταχύτητα και μέγιστη αυτονομία, η RGNT εξακολουθεί να στοχεύει σε μεγάλο βαθμό τους αναβάτες πόλεων και εκείνους που αναζητούν ηλεκτρικές μοτοσικλέτες μετακίνησης αντί για ποδήλατα για μεγαλύτερες αποστάσεις. Αλλά με μια αυξανόμενη αγορά για αναβάτες πόλεων και τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες να επεκτείνονται όλο και περισσότερο σε αυτή τη θέση, η RGNT μπορεί να έχει ένα ενδιαφέρον άλμα στο ρετρό τμήμα.