Renault, Nissan και Mitsubishi ελπίζουν να καταστήσουν τα compact EV τόσο προσιτά όσο και τα βενζινοκίνητα οχήματα παρόμοιου μεγέθους.
Οι τρεις εταιρείες αναμένεται να χρησιμοποιήσουν κοινές μπαταρίες και άλλα βασικά εξαρτήματα. Η συμμαχία σχεδιάζει να επενδύσει από κοινού σε δυναμικότητα για την παραγωγή στη Γαλλία, τη Βρετανία, την Κίνα και την Ιαπωνία συνολικά 220 GWh μέχρι το 2030 στο πλαίσιο του σχεδίου.
Με την τυποποίηση και την κοινή χρήση των μπαταριών, η συμμαχία αναμένει να μειώσει στο μισό το κόστος κατασκευής των μπαταριών. Η συμμαχία αναμένεται επίσης να μοιραστεί την τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου στερεάς κατάστασης, την οποία αναπτύσσει η Nissan.
Το σχέδιο προέβλεπε ότι οι ηγέτες της Renault, της Nissan και της Mitsubishi θα ανακοίνωναν το σχέδιο 2030 το περασμένο φθινόπωρο σε εκδήλωση στην Ιαπωνία, αλλά η ανακοίνωση αναβλήθηκε μέχρι αυτή την εβδομάδα λόγω της αύξησης του COVID-19 στην Ιαπωνία.
Οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τις δικές τους υβριδικές τεχνολογίες με λίγα κοινά βασικά εξαρτήματα και συστήματα. Η περιορισμένη συνεργασία στον τομέα της προμήθειας και της ανάπτυξης έχει προκαλέσει ανησυχίες εντός του ομίλου σχετικά με τη δυνατότητα επίτευξης εξοικονόμησης κόστους. Δεν ήταν άμεσα σαφές αν οι ηγέτες της συμμαχίας θα συζητήσουν τα υβριδικά ως μέρος του σχεδίου τους για το 2030.
Η Nissan δήλωσε τον Νοέμβριο ότι σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα πέντε ετών για να επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων, λανσάροντας 23 ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων 15 EV. Το ήμισυ του μείγματος οχημάτων της Nissan θα είναι ηλεκτροκίνητο μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων των EV και των υβριδικών e-Power.
Η Renault έχει δηλώσει ότι η μάρκα Renault θα είναι 100% ηλεκτρική στην Ευρώπη μέχρι το 2030, αλλά αξιωματούχοι της εταιρείας δήλωσαν στο Reuters ότι ο στόχος δεν ισχύει για τις αγορές εκτός Ευρώπης και τις άλλες μάρκες του ομίλου, όπως η Dacia.