Εξετάζοντας τα στοιχεία πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Tesla προηγείται με άνεση, με μερίδιο 25%, ωστόσο έχει χάσει περίπου 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Από μόνο του, όμως, το γεγονός ότι 1 στα 4 BEV που πωλούνται στον κόσμο ανήκει στην Tesla αποτελεί σημαντικότατο επίτευγμα, λαμβάνοντας υπόψη την περίοδο που διανύουμε και τη διαρκή μετάλλαξη της αγοράς.

Το… ασημένιο μετάλλιο βρίσκεται στα χέρια της SAIC, με την κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία να εκτοξεύει το μερίδιό της κατά 6%, στο σημερινό 17%.

Οι Κινέζοι όχι μόνο άφησαν πίσω τους το Volkswagen Group, καθώς έκλεισαν το 2020 με διαφορά μόλις 16.000 μονάδων, αλλά αρχίζουν πλέον να βλέπουν πιο καθαρά τα… νώτα της Tesla.

Το Volkswagen Group ανέκαμψε λίγο τον Μάρτιο, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να ανακτήσει το μερίδιο 11% που είχε τόσο στο 1ο τρίμηνο του 2020 όσο και στο τέλος του περασμένου έτους.

Λίγο έξω από το… βάθρο συναντούμε την BYD, με μερίδιο 5%, με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία να ανεβαίνει μια θέση συγκριτικά με το 2020, όχι επειδή αύξησε το μερίδιό της (στην πραγματικότητα είχε μειωθεί από το 6% στο σημερινό 5%), αλλά λόγω της κατάρρευσης της Renault-Nissan, με τη «συμμαχία» να έχει πλέον μερίδιο 4%, πολύ μακριά από το 13% που είχε πριν από 12 μήνες…

Η Stellantis εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Top 5 της κατάταξης των BEV, με μερίδιο 5%, αλλά παρά το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις 3.000 μονάδες πίσω από την BYD, μην περιμένετε να ξεπεράσει τον Κινέζο κατασκευαστή σύντομα, καθώς η BYD πρόκειται τώρα να αυξήσει σημαντικά τις παραδόσεις, τώρα που όλη η γκάμα των BEV της έχει μεταβεί στις νέες μπαταρίες LFP.

Share: