Το ηλεκτροκίνητο Megane E-Tech, που κινείται μεταξύ crossover και hatchback, βασίζεται στο πρωτότυπο Megane eVision και παρουσιάστηκε στο Μόναχο.

Όπως καταλαβαίνετε, έχει παρόμοιες αναλογίες με το νέο crossover Nissan Ariya με το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα CMF-EV και το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Το νέο Megane E-TECH συνδυάζει τα pop-out χερούλια των μπροστινών θυρών με κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες

Το Megane E-Tech Electric θα προσφέρεται αρχικά με μπαταρίες 40kW και 60kW, με την τελευταία να παρέχει μέγιστη αυτονομία 470 km μίλια στον κύκλο δοκιμών WLTP.

Είναι κατά 20 χιλιόμετρα περισσότερα από αυτά που είχε ανακοινώσει αρχικά η Renault, όταν είπε επίσης ότι ο ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα αποδίδει 215 ίππους, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη έκδοση για να επιβεβαιώσουμε αυτά τα νούμερα.

Η γαλλική μάρκα δεν έχει πει ακόμα αν θα είναι διαθέσιμο στο μέλλον το κορυφαίο σύστημα κίνησης από το τετρακίνητο Nissan Ariya e-4ORCE που αποδίδει εντυπωσιακά 389 ίππους και 600 Nm ροπής που συνεργάζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία 90kW για να προσφέρει αυτονομία έως 580km και χρόνο 0-100km/h (62mph) 5,1 δευτερόλεπτα.

Οι φωτογραφίες μας δίνουν την πρώτη μας αδιάλειπτη ματιά στο γεμάτο τεχνολογία και οθόνη ταμπλό, το οποίο αποφεύγει τα περισσότερα, αλλά όχι όλα, τα φυσικά κουμπιά και διακόπτες για χειριστήρια με ευαισθησία αφής.

Υπάρχουν δύο ξεχωριστές οθόνες, η μία για το ταμπλό μπροστά από τον οδηγό και η άλλη, η πολύ συνηθισμένη στα ηλεκτρικά οχήματα τα τελευταία χρόνια, τεράστια οθόνη που μοιάζει με tablet στην κεντρική κονσόλα, κάτω από την οποία θα βρείτε μια μικρή σειρά από φυσικά χειριστήρια. Προσέξτε επίσης το τετράγωνο τιμόνι που φαίνεται να είναι μια νέα τάση στον κόσμο της αυτοκίνησης αυτές τις μέρες.

Το νέο Megane E-Tech Electric θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στη Βόρεια Γαλλία και θα πωλείται παράλληλα με τα τρέχοντα μοντέλα Megane hatchback και estate με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Share: