Μαζί με το Clio, το Renault Captur είναι το κύριο best-seller της γαλλικής μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά. Το δημοφιλές B-SUV διαθέτει σήμερα μία από τις πιο ποικίλες σειρές κινητήρων στην κατηγορία του, με διαθέσιμες εκδόσεις υγραερίου, ήπιας υβριδικής (MHEV), υβριδικής (HEV) και plug-in υβριδικής (PHEV) τεχνολογίας.

Ωστόσο, η Renault θα μπορούσε να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα με την επόμενη γενιά της, καθώς σύμφωνα με το Caradisiac, η τρίτη γενιά του SUV θα είναι διαθέσιμη μόνο ως υβριδικό (HEV και PHEV) και ηλεκτρικό (BEV), εξαλείφοντας στην πορεία τις εκδόσεις mild-hybrid και φυσικού αερίου.

Η άφιξή του το 2025 θα συμπέσει με την υιοθέτηση των νέων προτύπων εκπομπών Euro 7, τα οποία είναι πολύ πιο περιοριστικά από τα ισχύοντα. Η εταιρεία αναμένει ότι, χάρη στην προηγμένη υβριδική τεχνολογία E-TECH, το Captur μπορεί να συνεχίσει να πωλείται με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030, όταν η Renault θα σταματήσει να πωλεί θερμικά αυτοκίνητα στη γηραιά ήπειρο και θα στραφεί σε αμιγώς ηλεκτρικά.

Ενώ τα Captur HEV και PHEV θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B, το μοντέλο BEV θα χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό παράγωγό της, γνωστό ως CMF-BEV. Αυτή η αρχιτεκτονική, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της ένα χρόνο νωρίτερα με τα νέα R5, 4L και Nissan Micra, θα επιτρέψει μείωση του κόστους κατά 33% σε σύγκριση με το σημερινό ZOE.

Αν και θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Megane E-TECH Electric, η τιμή του θα είναι χαμηλότερη, καθώς το hatchback βασίζεται στην πιο εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-EV. Στη γκάμα των ηλεκτρικών SUV της Renault, το Captur III θα τοποθετηθεί μεταξύ του προαναφερθέντος 4L, το οποίο θα έχει μήκος περίπου τέσσερα μέτρα, και του νέου Scénic, το οποίο θα έχει μήκος τεσσεράμισι μέτρα.

Καθώς θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-BEV, αναμένεται ότι, όπως τα R5 και 4L, θα χρησιμοποιεί ένα πακέτο μπαταριών με κυψέλες NCM που προέρχονται από την Envision AESC. Η αυτονομία του θα πρέπει να είναι περίπου 400 χιλιόμετρα WLTP. Για να μην επικαλύπτονται τα R5, 4L και Captur στις ακριβότερες εκδόσεις τους με το Megane E-TECH Electric, το τελευταίο αναμένεται να χάσει την έκδοση EV40 (300 km WLTP) σε μερικά χρόνια.

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, η ηλεκτρική γκάμα της Renault θα αποτελείται από τα R5, 4L, Captur, Megane και Scénic, στα οποία θα πρέπει να προσθέσουμε τρία μοντέλα Alpine (ένα hot hatch, ένα crossover και ένα σπορ αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε με τη Lotus), τη δεύτερη γενιά του Dacia Spring και διάφορα φορτηγά μηδενικών εκπομπών.

Share: