Κατά την εμπορική του παρουσίαση, το Renault Megane E-TECH εξέπληξε άπαντες με την ευρεία γκάμα των παραλλαγών του. Βασισμένη στο συνδυασμό κινητήρων, μπαταριών, συστημάτων φόρτισης και φινιρίσματος, η γκάμα του ηλεκτρικού μικρομεσαίου αποτελούταν από συνολικά δώδεκα εκδόσεις.
Το Megane E-TECH διατίθεται με δύο κινητήρες, ο ένας με 131 ίππους και ο άλλος με 218 ίππους. Ο πρώτος από αυτούς μπορεί να συνδυαστεί με δύο μπαταρίες, μία των 40 kWh (έως 302 km αυτονομίας) και μία των 60 kWh (έως 470 km), ενώ ο δεύτερος μπορεί να επιλεγεί μόνο με το πιο ισχυρό πακέτο (έως 454 km αυτονομίας). Ωστόσο, τα πράγματα περιπλέκονται αν συμπεριλάβουμε στην εξίσωση και τα συστήματα φόρτισης .
Το γαλλικό crossover προσφέρεται με τέσσερις επιλογές: Standard Charge (μπαταρία 40 kWh), Boost Charge (μπαταρία 40 kWh), Super Charge (μπαταρία 60 kWh) και Optimum Charge (μπαταρία 60 kWh). Κάθε ένα από αυτά τα συστήματα αναλύεται ως εξής:
Τυπική φόρτιση: AC 7kW
Boost Charge: 22kW AC + 85kW DC
Σούπερ φόρτιση: 7 kW AC + 130 kW DC
Βέλτιστη φόρτιση: 22 kW AC + 130 kW DC
Όπως γίνεται αντιληπτό, το βασικό σύστημα (Standard Charge), που είναι στάνταρ στις εκδόσεις πρόσβασης με μπαταρία 40 kWh, δεν περιλαμβάνει γρήγορη φόρτιση με συνεχές ρεύμα. Από την άλλη πλευρά, οι επιλογές Boost Charge και Optimum Charge προσθέτουν έναν τριφασικό φορτιστή 22 kW, κάτι που επιτρέπει στους χρήστες να επωφεληθούν από τα πολυάριθμα σημεία ημιταχείας φόρτισης.
Αν και όλες αυτές οι επιλογές είχαν ανακοινωθεί από την αρχή, μέχρι τώρα η Renault επέτρεπε την επιλογή μόνο ορισμένων εξ’ αυτών. Για παράδειγμα, η μπαταρία των 40 kWh ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με το σύστημα Standard Charge. Ωστόσο, ο διαμορφωτής της μάρκας έχει ολοκληρωθεί σταδιακά τις τελευταίες εβδομάδες.
Έτσι, το Megane E-TECH των 40 kWh διαθέτει πλέον και το σύστημα Boost Charge ως επιλογή.
Η άφιξη του συστήματος Boost Charge θα επιτρέψει στους πελάτες που θα επιλέξουν το Megane E-TECH των 40 kWh να απολαύσουν πολύ πιο ανταγωνιστικούς χρόνους φόρτισης, αποτελώντας μια πιο πρακτική επιλογή από το σύστημα Standard Charge.