Οι πλαστικές πόρτες για τον χώρο αποσκευών χρησιμοποιούνται στα οχήματα της Renault εδώ και πολλά χρόνια και συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος.

Δεν βελτιώνουν μόνο το εσωτερικό, αλλά έδωσαν επίσης τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να ενσωματώσουν εξωτερικά φώτα που διασταυρώνονται από τη μία πλευρά στην άλλη.

Η νέα πίσω πόρτα στο Megane E-TECH Electric είναι πλέον πιο απλή τεχνικά από ό,τι πριν. Ο συνδυασμός ενός νέου σχεδιασμού με μια νέα βιομηχανική διαδικασία που περιλαμβάνει την έγχυση πλαστικού σημαίνει ότι δεν χρειάζονται πλέον κάποια μεταλλικά στηρίγματα και απαιτούνται λιγότερα εξαρτήματα για την κατασκευή της.

Συνδυάζοντας το σχεδιασμό του προϊόντος, τις ψηφιακές προσομοιώσεις και τη μηχανική παραγωγής με έγχυση πλαστικού, η τελική ιδέα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για το πρωτότυπο της Eolab που είχε ως στόχο να μειώσει το βάρος του οχήματος στο ελάχιστο δυνατό και την απόδοση καυσίμου σε μόλις 1L/100km!

Οι διάφορες εφευρέσεις που χρησιμοποιήθηκαν για τη νέα πίσω πόρτα του ολοκαίνουργιου Megane E-TECH συμβάλλουν στη μείωση του τελικού βάρους του οχήματος – που σημαίνει καλύτερη οικονομία καυσίμου κατά την κυκλοφορία. Έδωσαν επίσης αφορμή για την κατάθεση δύο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που θα χρησιμοποιηθούν και σε επτά άλλα μοντέλα της Renault, όπως το ολοκαίνουργιο Austral.

Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά πλαστικών θυρών καταπακτών:

Μειωμένο βάρος κατά 4,1 kg/m2 (δηλ. -20%) ή 5 kg ανά τεμάχιο.

Μειωμένο κόστος μερικών δεκάδων ευρώ ανά τεμάχιο.

Μια πιο άκαμπτη πόρτα καταπακτής

Λιγότερα εξαρτήματα που απαιτούνται για τη συναρμολόγηση (25 συνολικά), για μια απλούστερη διαδικασία

Μια ολοκαίνουργια διαδικασία

Η συνολική δομή έχει γίνει ισχυρότερη χάρη στη χρήση Water Injection Assisted Molding. Η νέα διαδικασία περιλαμβάνει τη χρήση νερού με έγχυση για τη χάραξη ενός αυλακιού.

Το κοίλο αυλάκι λειτουργεί σαν δοκός ακαμψίας. Το πλαστικό που αφαιρείται από τη διαδικασία έγχυσης νερού επαναχρησιμοποιείται στη συνέχεια για την κατασκευή άλλων εξαρτημάτων, μειώνοντας έτσι τη συνολική χρήση πλαστικού.

Share: