Ενώ μάρκες όπως η BMW, η Toyota ή η Volkswagen πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις στην εξέλιξη μπαταριών στερεών ηλεκτρολυτών, μια τεχνολογία της οποίας η άφιξη στο τέλος της δεκαετίας θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στον κλάδο χάρη, μεταξύ άλλων, στην υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και τη μειωμένη λειτουργία της. φορές φορτίου, η Renault υιοθετεί μια διαφορετική στρατηγική.

Για να διατηρήσει το κόστος εξέλιξης χαμηλά και να μειώσει την τιμή πώλησης των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, η γαλλική εταιρεία θα συνεχίσει να ποντάρει σε συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου Renault, Luca de Meo , εξηγεί ότι «οι μπαταρίες ιόντων λιθίου είναι εδώ για να μείνουν. Δεν είναι μια ανατρεπτική τεχνολογία, είναι μια προοδευτική τεχνολογία και έχει ήδη επενδυθεί μεγάλο κόστος παραγωγής σε αυτήν.

Προτεραιότητα της Renault θα είναι πάνω από όλα η επίτευξη σημαντικής μείωσης του κόστους στην τρέχουσα τεχνολογία μπαταριών.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Renault στοχεύει το 90% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να είναι 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη γκάμα οχημάτων μηδενικών εκπομπών που θα καλύπτει τα κύρια τμήματα της αγοράς.

Share: