Το 2024 θα είναι ένα σημαντικό έτος για τη Renault, καθώς εκτός από την παρουσίαση των ηλεκτρικών επανεκδόσεων των κλασικών R5 και 4L, καθώς και της δεύτερης γενιάς του Dacia Spring, θα παρουσιάσει επίσης το νέο Scénic E-TECH Electric, ένα συμπαγές SUV που θα ανταγωνιστεί άμεσα μοντέλα όπως το μελλοντικό Peugeot e-3008.
Βασισμένο στη σχεδίαση του πρωτότυπου αυτοκινήτου Scénic Vision, το SUV θα επιστρέψει στην κλασική εμπορική ονομασία που χρησιμοποιείται για περισσότερα από 25 χρόνια. Δεδομένου ότι τέτοιου είδους αμαξώματα έχουν σήμερα πολύ μικρή ζήτηση, η μετατροπή του Renault Scénic σε SUV έχει αναμφισβήτητο εμπορικό νόημα.
Στη γκάμα της Renault, το Scénic E-TECH Electric θα καταλάβει μια θέση αντίστοιχη με εκείνη του νέου θερμικού Austral. Όπως και το Megane E-TECH Electric, το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Οι διαστάσεις του θα είναι αρκετά παρόμοιες με αυτές του concept, το οποίο έχει μήκος 4,49 μέτρα, πλάτος 1,90 μέτρα, ύψος 1,59 μέτρα και μεταξόνιο 2.835 χιλιοστά.
Σε σύγκριση με το Megane, το Scénic πιθανότατα θα έχει και μια μπαταρία 87 kWh. Ενώ το μοντέλο 60 kWh θα έχει αυτονομία περίπου 400 km WLTP, το μοντέλο 87 kWh θα μπορεί να διανύσει 580 km WLTP.
Παρόλο που αναμένεται να διατίθεται αποκλειστικά σε προσθιοκίνητες εκδόσεις κατά την έναρξη των πωλήσεων, δεν είναι απίθανο να προστεθούν στη γκάμα αργότερα και τετρακίνητες εκδόσεις. Όσον αφορά τη φόρτιση, θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε ισχύ έως 22 kW σε εναλλασσόμενο ρεύμα και 130 kW σε συνεχές ρεύμα.