Οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 11,2% σε 791.546 μονάδες, σημειώνοντας τη δέκατη συνεχή μηνιαία μείωσή τους.
Και οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ κατέγραψαν διψήφιες απώλειες. Η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-15,1%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (-10,9%), τη Γερμανία (-10,2%) και τη Γαλλία (-10,1%).
Μάλιστα αυτός ήταν ο δεύτερος χειρότερος Μάιος της τελευταίας δεκαετίας, με τις ταξινομήσεις να μην ξεπερνούν τις 800.000. Μόνον ο Μάιος του 2020, με τον COVID-19 να έχει μόλις μπει στις ζωές μας, οι ταξινομήσεις ήταν λιγότερες, μόλις 590.000.
Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2022, οι συνολικές ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ ήταν κατά 13,7% χαμηλότερες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το πεντάμηνο του 2022, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έχουν υποχωρήσει στις περισσότερες αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων: Ιταλία (-24,3%), Γαλλία (-16,9%), Ισπανία (-11,5%) και Γερμανία (-9,3%).
Πάντως η Ελλάδα τον Μάι ήταν από τις λίγες χώρες με… θετικό πρόσημο, καθώς ταξινομήθηκαν 11.991 νέα οχήματα, ήτοι 10,5% περισσότερα από τα 10.850 που είχαν ταξινομηθεί τον πέμπτο μήνα του 2021. Σε επίπεδο πενταμήνου οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 43.707, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2021 ήταν 44.487, δηλαδή +1,8%.