Ο Klaus Zellmer, ανέφερε κατά την πρώτη του μεγάλη εμφάνιση ως επικεφαλής της Skoda ότι η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η επένδυση αυτή θα φέρει στην αγορά νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου του πιο επιτυχημένου μοντέλου της μάρκας, του δημοφιλούς Skoda Octavia.
Η καλή υποδοχή του δεύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, του Enyaq, το οποίο στα δύο χρόνια παρουσίας του έχει πουλήσει 70.000 μονάδες, αριθμός που σύμφωνα με τη μάρκα θα μπορούσε να είναι υψηλότερος αν δεν υπήρχε έλλειψη εξαρτημάτων όπως τσιπ ή καλωδιώσεις, ανοίγει την πόρτα στα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα έρθουν να διευρύνουν τη γκάμα. Μεταξύ 2023 και 2025, θα κυκλοφορήσουν έως και τρία ολοκαίνουργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα συμπαγές SUV, ένα αυτοκίνητο πόλης που θα τοποθετηθεί ως διάδοχος του Citigo iV και θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, καθώς και ένα premium SUV.
Σε αυτά θα προστεθεί μια ηλεκτρική έκδοση της Octavia. Το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας, με 61.000 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, θα φτάσει κάτω από την πλατφόρμα SSP της Volkswagen και παρόλο που οι λεπτομέρειες του δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αναμένεται να έχει ισχύ τουλάχιστον 150 kW, μπαταρία 77 kWh και επιλογή 100 kWh, που σημαίνει 500 έως 600 χιλιόμετρα αυτονομίας, και συνεχή φόρτιση 200 kW.
Το εξωτερικό θα αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, από την οποία είχαμε πρόσφατα μια γεύση με το πρωτότυπο Vision 7S που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες. Όπως και αυτό, το Octavia θα διαθέτει επίσης διαισθητικές ψηφιακές τεχνολογίες και βιώσιμα υλικά στην παραγωγή του, καθώς και άφθονο χώρο για επιβάτες και αποσκευές χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο.