Εκπρόσωπος της Volkswagen επιβεβαίωσε ότι ολόκληρη η παραγωγή του συμπαγούς ηλεκτρικού ID.3 που είχε προγραμματιστεί για φέτος έχει εξαντληθεί.

Για το λόγο αυτό, η εταιρεία δεν δέχεται πλέον παραγγελίες για την έκδοση 58 kWh Pro, ενώ όλες οι άλλες παραλλαγές έχουν χρόνους παράδοσης από εννέα μήνες έως και περισσότερο από ένα χρόνο.

Επί του παρόντος, το γερμανικό εργοστάσιο στο Zwickau έχει φτάσει σε ρυθμό 1.200 ηλεκτρικών αυτοκινήτων την ημέρα, αν και η μέγιστη δυναμικότητά του αναμένεται να αυξηθεί σε 1.400 μονάδες αργότερα φέτος. Παρόλα αυτά, η εταιρεία δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση για τα νέα μοντέλα της με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Πράγματι, το Volkswagen ID.3, το οποίο μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2021 ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, πίσω από το Tesla Model 3 και μπροστά από το Renault ZOE, αποδεικνύεται τεράστια επιτυχία παρά το κάπως ασταθές ξεκίνημα, και η κυριαρχία του στην αγορά εδραιώνεται όλο και περισσότερο όσο περνούν οι μήνες.

H Volkswagen ετοιμάζει μια σημαντική αναβάθμιση που θα αντιμετωπίσει ορισμένες από τις επικρίσεις των χρηστών. Μεταξύ άλλων, αυτή η αναδιαμόρφωση θα επηρεάσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, η ποιότητα του οποίου έχει επικριθεί από ορισμένους πελάτες λόγω της χρήσης και κατάχρησης άκαμπτων πλαστικών.

Το ανανεωμένο ID.3, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2023, θα φέρει μαζί του ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και μια πλήρως αναθεωρημένη καμπίνα. Αν και δεν υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες, δεν θα ήταν έκπληξη να υιοθετήσει το ταμπλό του CUPRA Born, το οποίο είναι πολύ πιο ποιοτικό από το αδελφό του χάρη στη χρήση πιο εκλεπτυσμένων υλικών και λιγότερο απλού σχεδιασμού.

Οι φήμες λένε ότι αυτή η ενημέρωση θα μπορούσε να συνοδεύεται από μια σπορ έκδοση GTX, η οποία θα βασίζεται στο πρωτότυπο ID.X Concept. Ενώ αυτό το μοντέλο θα διατηρούσε την μπαταρία 77 kWh του ID.3 Pro S, θα πρόσθετε έναν δεύτερο κινητήρα στον μπροστινό άξονα, δίνοντάς του τετρακίνηση και απόδοση 299 ίππων (220 kW), από 333 ίππους (245 kW) του πρωτότυπου αυτοκινήτου.

Αυτό το hot hatch θα είναι εφάμιλλο του Golf GTI Clubsport (300 hp) και του Golf R (320 hp). Από την άλλη πλευρά, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε την άφιξη ενός ID.3 R με τους ίδιους 232 ίππους (171 kW) όπως το CUPRA Born με το πακέτο e-Boost. Σε αντίθεση με το GTX, το R θα παραμείνει πισωκίνητο, καταλαμβάνοντας μια θέση αντίστοιχη με εκείνη του βασικού Golf GTI (245 ίπποι).

Share: