Τον περασμένο Μάρτιο, η προσπάθεια της Edison Motors να αγοράσει την SsangYong απέτυχε, καθώς δεν κατέβαλε τα συμφωνηθέντα 200 εκατομμύρια ευρώ πριν από την προθεσμία, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η σύμβαση. Τώρα, η κορεατική εταιρεία ανακοίνωσε την επιλογή ενός νέου δυνητικού αγοραστή: την KG Consortium.
Παράλληλα, η SsangYong συνεχίζει να εργάζεται για την ανάπτυξη της ηλεκτρικής γκάμας της. Προς το παρόν πωλεί μόνο ένα τέτοιο μοντέλο, το συμπαγές SUV Korando e-Motion. Αργότερα φέτος, ωστόσο, η ηλεκτρική σειρά της εταιρείας θα ενισχυθεί με την άφιξη του Torres, ενός μεσαίου SUV, γνωστού μέχρι στιγμής με τον εσωτερικό κωδικό J100.
Το Torres θα τοποθετηθεί μεταξύ του Korando και του Rexton, παίρνοντας τη θέση του Kyron. Εκτός από την ανακοίνωση της τελικής ονομασίας του μοντέλου, το οποίο έχει πάρει το όνομα του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine της Χιλής, η SsangYong κυκλοφόρησε επίσης μια σειρά από επίσημα σκίτσα πριν από την επίσημη αποκάλυψή του.
Η σχεδιαστική γλώσσα Powered by Toughness θα χαρακτηρίζεται από μεγάλη έμφαση στα γωνιώδη σχήματα που είναι χαρακτηριστικά των SUV. Το SsangYong Torres θα συνδυάζει ρετρό γραμμές με ορισμένες μοντέρνες λεπτομέρειες, όπως τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα καρό που περιβάλλονται από μια κάθετη γρίλια.
Το οριζόντιο καπό, οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών, οι ράγες οροφής, η καμπούρα της πίσω πόρτας και τα κάθετα φώτα θα του προσδώσουν μια πιο περιπετειώδη εμφάνιση από άλλα ηλεκτρικά SUV της αγοράς. Σύμφωνα με την τρέχουσα μόδα, οι πελάτες θα μπορούν να προσαρμόσουν τη μονάδα τους και να επιλέξουν από μια σειρά συνδυασμών χρωμάτων αμαξώματος.
Οι τεχνικές προδιαγραφές είναι προς το παρόν άγνωστες- ωστόσο, είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Korando e-Motion. Ωστόσο, είναι πιθανό να χρησιμοποιεί ένα πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και πιο ικανές μπαταρίες από το πακέτο των 61,5 kWh του αδελφού του. Δεδομένου του προσανατολισμού του στη χώρα, οι κύριοι ανταγωνιστές του θα είναι τα δίδυμα Subaru Solterra και Toyota bZ4X.