Η δράση επιστρέφει στη Ρώμη στις 10 και 11 Απριλίου για τους γύρους 3 και 4 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E 2020/21, με μια νέα χάραξη για τον διπλό αγώνα στην αιώνια πόλη.
Ο Nyck de Vries (Mercedes-EQ) κατευθύνεται στην Ιταλία όντας στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών, έχοντας πάρει την καρώ σημαία στο άνοιγμα του πρωταθλήματς στην Diriyah. Ο Ολλανδός πρώτευσε στο Free Practice, στα ομαδικά προκριματικά, στις κατατακτήριες, και φτάνοντας στην παρθενική του νίκη έχοντας γράψει τον ταχύτερο γύρο.
Η Jaguar Racing προηγείται στην κατάταξη των ομάδων, καθώς ο νεοεισελθών Sam Bird σφράγισε μια ονειρική νίκη στον 2ο αγώνα στην Diriyah. Αυτό το αποτέλεσμα είδε τον Βρετανό να επεκτείνει το ρεκόρ του που τον θέλει να κερδίζει ένα E-Prix σε κάθε σεζόν της Formula E μέχρι σήμερα. Επίσης είναι δεύτερος μαζί με τον Lucas di Grassi (Audi Sport ABT Schaeffler) σε αριθμό νικών, με 10. Ο Bird είχε κερδίσει στην ιταλική πρωτεύουσα το 2018 και σίγουρα θα θέλει να το επαναλάβει.
Την τελευταία φορά στη Ρώμη, ήταν ο Mitch Evans (Jaguar Racing) και ο André Lotterer (TAG Heuer Porsche Formula E Team) που αγωνίστηκαν για 45 λεπτά για την καρώ σημαία. Τελικά ο Νεοζηλανδός έμεινε ψύχραιμος, αναγκάζοντας τον Lotterer να αρκεστεί με τη δεύτερη θέση, με τον Stoffel Vandoorne (Mercedes-EQ) να ολοκληρώνει τις θέσεις στο βάθρο.
E-Prix της Ρώμης
Το Circuito Cittadino dell’EUR περιλαμβάνει 19 στροφές και έχει μήκος 3,385χλμ. Έχουν γίνει πολλές αλλαγές σε στενή συνεργασία με τις τοπικές αρχές, για την σεζόν 7, και έτσι το σιρκουί είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία της Formula E μετά από του Πεκίνου.
Οι αναβαθμίσεις διασφαλίζουν ότι διατηρείται ο χαρακτήρας του σιρκουί, ενισχύοντας παράλληλα την κληρονομιά της Formula E στην περιοχή, δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους θεατές σε μελλοντικές εκδηλώσεις.
Το Palazzo dei Congressi, η Piazzale Marconi παραμένουν ορόσημα και, ξεκινώντας από εφέτος, η πίστα θα περάσει γύρω από το εμβληματικό Palazzo della Civilta Italiana, επίσης γνωστό ως “Τετράγωνο Κολοσσαίο”.
Είναι ένας συνδυασμός κομματιών υψηλών ταχυτήτων και κλειστών, σύνθετων τμημάτων και στροφών με πολλές ευκαιρίες προσπέρασης στη φουρκέτα και σε καμπές 90 μοιρών.
«Η νέα διάταξη είναι φανταστική: έχει μεγαλύτερες και γρηγορότερες ευθείες και προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για προσπέραση», δήλωσε ο Πρωταθλητής της Formula E του 2017, Lucas di Grassi της Audi Sport ABT Schaeffler. «Είμαι σίγουρος ότι οι θεατές θα το λατρέψουν. Δεν μπορώ να περιμένω να αγωνιστώ εκεί. “