Η Apple προσέλαβε τον Ulrich Kranz, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW που επικεντρώθηκε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως επιβεβαίωσε την Πέμπτη.
Η πρόσληψη είναι το τελευταίο σημάδι ότι η Apple έχει πάρει πολύ στα σοβαρά την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για να ανταγωνιστεί αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla.
Η Hyundai δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι βρισκόταν σε συζητήσεις με την Apple για την κατασκευή του αυτοκινήτου της, προτού ανακαλέσει τα σχόλιά της και επιβεβαιώσει ότι δεν βρίσκεται πλέον σε συζητήσεις.
Η Apple δεν έχει επιβεβαιώσει ποτέ ότι κατασκευάζει αυτοκίνητο, αλλά έχει προσλάβει ταλέντα από την αυτοκινητοβιομηχανία και έχει δοκιμάσει λογισμικό αυτοοδήγησης στην Καλιφόρνια.
Το 2018, η Apple προσέλαβε τον Doug Field από την Tesla, ο οποίος εργάστηκε στο Model 3.
Με την τεχνογνωσία της στις αλυσίδες εφοδιασμού, την τεχνολογία μπαταριών και την εμπειρία του χρήστη, η Apple θα αποτελούσε σημαντικό ανταγωνιστή των υφιστάμενων αυτοκινητοβιομηχανιών αν ποτέ κυκλοφορήσει αυτοκίνητο.
Το σχέδιο της Apple για το αυτοκίνητο έχει αναδιαρθρωθεί αρκετές φορές, με πιο πρόσφατη στις αρχές του 2019.
Η Apple δεν ανέφερε αν ο Kranz θα εργαστεί στο project αυτοκινήτων, το οποίο ονομάζεται Special Projects Group ή SPG. Αλλά ο Kranz έχει μεγάλη εμπειρία στη δημιουργία ομάδων που επικεντρώνονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Πριν από την ένταξή του στην Apple, ο Kranz ήταν συνιδρυτής της Canoo, η οποία εργάζεται πάνω σε ένα αυτοκινούμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Στην BMW, ήταν επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, το οποίο οδήγησε στο ηλεκτρικό όχημα i3 και σε ένα υβριδικό σπορ αυτοκίνητο που ονομάζεται i8, σύμφωνα με το Bloomberg, το οποίο ανέφερε πρώτο την πρόσληψη.