Η Tesla παρουσίασε το Model S Plaid, το ταχύτερο ηλεκτρικό όχημά της μέχρι σήμερα, σε μια εκδήλωση παράδοσης για τους πελάτες της στις 3 Ιουνίου στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Fremont της Καλιφόρνια.

Η Tesla παραδοσιακά διοργανώνει μία-δύο εντυπωσιακές εκδηλώσεις κάθε χρόνο.

Εξυπηρετούν έναν τριπλό σκοπό για την κατασκευάστρια εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων: να κρατήσουν τους πελάτες ενθουσιασμένους και να καταθέτουν προκαταβολές για τα προϊόντα, να διαβεβαιώσουν τους επενδυτές ότι το μέλλον είναι λαμπρό και να κάνουν σημαντικές αποκαλύψεις για το μέλλον.
Στις 20 Μαΐου, ο Elon Musk έγραψε στο Twitter για την εκδήλωση, διακηρύσσοντας ότι το «ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έγινε ποτέ» θα μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα!

Τον Απρίλιο του 2019, η Tesla φιλοξένησε μια «Ημέρα Αυτονομίας» και τον Νοέμβριο του ίδιου χρόνου παρουσίασε το Cybertruck. Μια παρουσίαση που δεν κύλησε όπως θα ήθελε ο Elon Musk, μιας και όλοι θυμόμαστε το θρυμματισμένο τζάμι κατά τη διάρκεια της επίδειξης.

Τον Σεπτέμβριο του 2020, εν μέσω πανδημίας, ο Musk φιλοξένησε την «Ημέρα Μπαταρίας».

Η ιστορία για το 2021, καθώς ο κόσμος βγαίνει από την πανδημία του κοροναϊού, είναι πιο μπερδεμένη.

Η Tesla επεκτείνεται παγκοσμίως, κατασκευάζοντας νέα εργοστάσια στο Όστιν και στο Βερολίνο. Οι πελάτες εξακολουθούν να περιμένουν το Semi και το Cybertruck, τα οποία εξαρτώνται από νέες και μεγαλύτερες μπαταρίες που η αυτοκινητοβιομηχανία παράγει εσωτερικά και αγοράζει επίσης από τον μακροχρόνιο προμηθευτή μπαταριών Panasonic.

«Φαίνεται ότι απέχουμε πάνω από 12, πιθανότατα όχι περισσότερο από 18 μήνες από την μαζική παραγωγή των 4680», αποσαφήνισε ο Musk κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης των επενδυτών.

Έτσι, δεν φαντάζει πιθανό να δούμε οποιοδήποτε από τα δύο φορτηγά να παράγεται σε σημαντικές ποσότητες εντός του 2021.

Το δεύτερο τρίμηνο ήταν δύσκολο για τους μετόχους της Tesla. Οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), ξεκίνησαν έρευνες για ένα θανατηφόρο ατύχημα στο Τέξας τον Απρίλιο και ένα άλλο στην Καλιφόρνια τον Μάιο.

Ο Musk ήταν απασχολημένος με το tweeting σχετικά με το Bitcoin, και οι πελάτες της Tesla που ασχολούνται με την ηλιακή ενέργεια καταθέτουν αγωγές σχετικά με τις αυξήσεις των τιμών για το «Solar Roof».

Οι μετοχές της Tesla, οι οποίες είχαν μια απίστευτη πορεία το 2020, έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 30% από το υψηλό τους στα τέλη Ιανουαρίου.

Η Tesla δεν κατασκεύασε κανένα νέο Model S ή X το πρώτο τρίμηνο και αντιμετώπισε απροσδιόριστες καθυστερήσεις. Είναι κάπως περίεργο να βλέπουμε την εταιρεία να δίνει τόση έμφαση σε μια νέα έκδοση του πρωτοποριακού της σεντάν, δεδομένων των προηγούμενων σχολίων του διευθύνοντος συμβούλου της.

«Τα Model S και X είναι πραγματικά εξειδικευμένα», δήλωσε ο Musk τον Οκτώβριο του 2019. «Είναι πολύ ακριβά, κατασκευάζονται σε μικρές ποσότητες. Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, συνεχίζουμε να τα κατασκευάζουμε περισσότερο για συναισθηματικούς λόγους παρά για οτιδήποτε άλλο. Είναι πραγματικά δευτερεύουσας σημασίας για το μέλλον».

Η Tesla είναι ήδη γνωστή για τα οχήματα υψηλών επιδόσεων και μεγάλης εμβέλειας και θεωρεί ότι η εμβέλεια αποτελεί βασικό μέρος της μετατροπής των ανθρώπων από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά. Ενώ το Model S μπορεί όντως να είναι δευτερεύουσας σημασίας για το μέλλον, η εκδήλωση Plaid φαίνεται να είναι σημαντική για το τρίμηνο.

Share: