Η αυστριακή εταιρεία ανέπτυξε την μπαταρία ιόντων λιθίου για την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα RGNT No.1 του Σουηδού κατασκευαστή και τώρα έλαβε την παραγγελία για μαζική παραγωγή. Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας έχει χωρητικότητα 7,7 kWh και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στην retro μηχανή εμβέλεια έως και 120 χιλιόμετρα. «Το βάρος της μπαταρίας είναι μόνο 60 κιλά», εξηγεί η e.battery systems. Παρέχει μέγιστη ισχύ 11.000 βατ. Η τελική ταχύτητα της ηλεκτρικής μοτοσικλέτας είναι 120 χλμ./Ώρα.
Οι μπαταρίες θα κατασκευάζονται αρχικά στο υπάρχον εργοστάσιο στο Dornbirn-Schwefel. Ωστόσο, από την άποψη του Christopher Schöpf, ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου της e.battery systems, η παραγγελία για τουλάχιστον 10.000 μπαταρίες είναι μάλλον μόνο η αρχή: «Δεδομένων των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης των ηλεκτρικών μοτοσικλετών, είναι επίσης δυνατές σημαντικά μεγαλύτερες ποσότητες” τονίζει. Ως εκ τούτου, ο Schöpf αναμένει «τεράστια ανάπτυξη» τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, ο αριθμός των εργαζομένων θα διπλασιαστεί από 30 σε 60 τους επόμενους μήνες.
Η RGNT Motorcycles είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Jonathan Aström τον Δεκέμβριο του 2018. Το επιχειρηματικό μοντέλο πρόκειται να κατασκευάσει κλασικά σχεδιασμένες μοτοσικλέτες με φιλική προς το περιβάλλον πρόωση. Η RGNT παρουσίασε το πρωτότυπο της τον Μάιο του 2019. Ένα χρόνο αργότερα, η εταιρεία προσέγγισε την e.battery systems για να αναπτύξει περαιτέρω την μπαταρία του πρωτοτύπου για τη σειρά παραγωγής, σύμφωνα με μια συνοδευτική δήλωση.
«Ήταν σημαντικό για εμάς η μπαταρία της μοτοσικλέτας να μπορούσε να παραχθεί εύκολα και με λίγη προσπάθεια. Έτσι έχουμε αυτοματοποιήσει πολλά βήματα για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί μακροπρόθεσμα », περιγράφει ο διευθυντής του project, Christoph Pürmair της e.battery. Υπήρξαν επίσης βελτιώσεις στην ασφάλεια, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας μη εύφλεκτα στηρίγματα για τις μπαταρίες. Οι Αυστριακοί λένε ότι έχουν υπογράψει μακροπρόθεσμες συμβάσεις με τους κατασκευαστές των κυψελών, ηλεκτρονικών και άλλων εξαρτημάτων. Ωστόσο, δεν λένε από πού προέρχονται πραγματικά.
Η e.battery είναι επίσης μια νέα εταιρεία. Ιδρύθηκε το 2019 ως απόσχιση της Akku Mäser GmbH. Ο πυρήνας των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της είναι η ανάπτυξη και παραγωγή προσαρμοσμένων μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, κατασκευαστικά μηχανήματα, βιομηχανικά εργοστάσια και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας για τη βιομηχανία και το εμπόριο. Εκτός από τον κύριο μέτοχο Christopher Schöpf (54,9 %), επενδυτές στην εταιρεία είναι το SIE Holding με έδρα το Lustenau (12,6 %), ο ιδιοκτήτης της Akku Mäser Norbert Mäser (10 %) και αρκετοί επιχειρηματίες της Vorarlberg.