Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MoU) με τη Michelin για την ανάπτυξη βελτιστοποιημένων ελαστικών επόμενης γενιάς για premium ηλεκτρικά οχήματα (EV).
Η τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε στο Ερευνητικό Κέντρο Namyang του Ομίλου στη Νότια Κορέα, όπου παρευρέθηκαν οι Bong-soo Kim, Vice President και Head of Chassis Development Center του Hyundai Motor Group και Georges Levy, Executive Vice President of Automotive Original Equipment της Michelin.
Το νέο MoU ακολουθεί την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης συνεργασίας των δύο μερών και θα οδηγήσει σε ένα νέο ταξίδι προς την ανάπτυξη ελαστικών επόμενης γενιάς που θα εξοπλιστούν με τις καθαρές, έξυπνες και βιώσιμες λύσεις κινητικότητας του Ομίλου.
Η συμφωνία αποτελεί συνέχεια της πρώτης πενταετούς συνεργασίας που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2017 για την από κοινού ανάπτυξη ενός ελαστικού αποκλειστικά για το IONIQ 5 και τη διεξαγωγή πειραμάτων και μεθόδων ανάλυσης σχετικά με τα ελαστικά καθώς και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας. Τα επόμενα τρία χρόνια, ο Όμιλος και η Michelin θα αναπτύξουν από κοινού τις ακόλουθες καινοτομίες: φιλικά προς το περιβάλλον ελαστικά με αυξημένη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, ελαστικά βελτιστοποιημένα για ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς και ένα σύστημα παρακολούθησης ελαστικών σε πραγματικό χρόνο που θα βοηθήσει στην προώθηση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης.
Τα ελαστικά επόμενης γενιάς που προκύπτουν από τη συνεργασία θα χρησιμοποιηθούν στα μελλοντικά premium EV μοντέλα του Hyundai Motor Group. Αυτή η νέα τεχνολογία ελαστικών είναι κρίσιμης σημασίας για την κάλυψη των απαιτήσεων ανθεκτικότητας των ελαστικών καθώς και της οδηγικής απόδοσης.
Ο Όμιλος και η Michelin σχεδιάζουν επίσης να διεξάγουν κοινή έρευνα για να αναλύσουν τη φθορά των ελαστικών, το φορτίο των ελαστικών και την τριβή του δρόμου πέρα από τα υπάρχοντα πρότυπα θερμοκρασίας και πίεσης αέρα των ελαστικών. Τα νέα ελαστικά αναμένεται επίσης να βελτιώσουν σημαντικά την οδηγική άνεση των οδηγών, μειώνοντας τους κραδασμούς και τον θόρυβο που δημιουργούνται από τα EV σε υψηλές ταχύτητες.
Θα διερευνήσουν επίσης τρόπους για να αυξήσουν τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών στα ελαστικά στο 50% περίπου του συνολικού βάρους των ελαστικών από 20% που είναι σήμερα.