Η Williams Advanced Engineering και η Italdesign συνεργάστηκαν για τη δημιουργία μιας προηγμένης πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων.

Αυτή η αρχιτεκτονική, με την ονομασία EVX, προβλέπει την τοποθέτηση των μπροστινών και πίσω δομών του πλαισίου στην ανθρακονημάτινη θήκη, πράγμα που σημαίνει ότι τα φορτία πρόσκρουσης μπορούν να μεταφερθούν μέσω εσωτερικών ενισχύσεων στα ενσωματωμένα πλευρικά μαρσπιέ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και μειώνει την εξάρτηση από την ανώτερη δομή της πλατφόρμας.

Η χυτή σύνθετη δομική μπαταρία σχεδιάστηκε εσωτερικά από την Williams Advanced Engineering και έχει τη δυνατότητα να παρέχει ισχύ 1000 kW (1.341 hp) και να υποστηρίζει χωρητικότητες μεταξύ 104 kWh και 120 kWh.

Εάν χρειαστεί, η μπαταρία μπορεί να επεκταθεί έως και 160 kWh για μια πιθανή εμβέλεια 1.000 χιλιομέτρων!

 Η πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει μεταξόνια από 2.900 mm έως 3.100 mm και χρησιμοποιεί επίσης ανακυκλωμένα σύνθετα υλικά στην κατασκευή της.

Αν και η Williams Advanced Engineering δεν παράγει προς το παρόν κανένα δικό της ηλεκτρικό όχημα, διαθέτει πλούσια εμπειρία στον τομέα, αφού ήταν ο αρχικός προμηθευτής μπαταριών για ολόκληρο το πλέγμα της Formula E.

Η εταιρεία προμηθεύει επίσης συστήματα μπαταριών για τα πρωταθλήματα ETCR και Extreme E.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την Italdesign σε αυτή τη συναρπαστική και επίκαιρη συνεργασία», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Williams Advanced Engineering, Paul McNamara.

«Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα υψηλών επιδόσεων συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική αύξηση, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει μια ολοκληρωμένη λύση παραγωγής EV. Αυτή η μοναδική σχέση φέρνει σε επαφή την κορυφαία τεχνολογία πλαισίου κύλισης EV με έναν από τους κορυφαίους παγκοσμίως στη μηχανική του αμαξώματος οχημάτων».

Η Italdesign και η Williams θέλουν να παρέχουν την αρχιτεκτονική σε νεοεισερχόμενους και καθιερωμένους κατασκευαστές ΟΕΜ που επιθυμούν να παράγουν GT υψηλών επιδόσεων, crossover και sedan.

Share: