Κατά τη διάρκεια της Ημέρας Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων στο Παρίσι, η Volkswagen δημοσιοποίησε ορισμένα από τα σχέδιά της για το μέλλον της γκάμας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

Μια επίθεση στην οποία η πλατφόρμα MEB θα βρεθεί στο επίκεντρο με ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, διευρυμένες αποστάσεις και υψηλότερες δυνατότητες φόρτισης.

Σύμφωνα με μια παρουσίαση κατά τη διάρκεια της UBS Paris Electric Car Day, τα ηλεκτρικά μοντέλα του γερμανικού ομίλου θα δουν τις επιδόσεις τους να βελτιώνονται, με προτάσεις που θα φτάνουν σε ομόλογες τιμές έως και 700 χιλιόμετρα. Αυτό αποτελεί σημαντικό άλμα προόδου σε σύγκριση με τα σημερινά στοιχεία και σημαίνει επίσης ότι η πραγματική αυτονομία θα ξεπεράσει τελικά τα 500 χιλιόμετρα που επιτυγχάνονται σήμερα με τη μορφή WLTP.

Εκτός από τη μεγαλύτερη αυτονομία, η Volkswagen εργάζεται σε μια πτυχή όπου τα μοντέλα της υστερούσαν πολύ σε σχέση με τα κορυφαία μοντέλα. Ισχύς φόρτισης.

Παρά τη νέα αναβάθμιση, το Volkswagen ID.4 μπορεί να φορτίσει με μέγιστη ισχύ 135 kW. Αυτό είναι σημαντικά λιγότερο από τους αντιπάλους της Hyundai και της Kia, οι οποίες διαθέτουν πλατφόρμα 800 βολτ και μπορούν να φορτίζουν με πραγματική ισχύ 250 kW, ή την Tesla, η οποία μπορεί να φορτίζει με πάνω από 200 kW.

Η Volkswagen το γνωρίζει αυτό και θα αυξήσει την ισχύ φόρτισης σε μια πιο ενδιαφέρουσα ισχύ 200 kW. Αυτό θα καταστήσει δυνατή την καλύτερη αξιοποίηση των υπερταχέων σταθμών, όπου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να κάνουν μικρότερες στάσεις.

Share: