Η Tata Motors στοχεύει να πουλήσει περίπου 50.000 ηλεκτρικά οχήματα έως τις 31 Μαρτίου 2023 και να διπλασιάσει τον συγκεκριμένο αριθμό την περίοδο 2023/24.

Την περίοδο 2021/22, η Tata Motors πούλησε 19.105 EV, σημειώνοντας αύξηση 353% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Ο εξηλεκτρισμός αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ατζέντας του Ινδού πρωθυπουργού Narendra Modi για την κλιματική αλλαγή και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται ως ένας τρόπος για να βοηθήσει την Ινδία να μειώσει το λογαριασμό εισαγωγής πετρελαίου και να μειώσει τη ρύπανση στις μεγάλες πόλεις.

Η Ινδία θέλει τα ηλεκτρικά μοντέλα να αποτελούν το 30% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα μέχρι το 2030, από περίπου 1% σήμερα, και τα ηλεκτρονικά σκούτερ και τα ηλεκτρονικά ποδήλατα να αντιπροσωπεύουν το 80% των συνολικών πωλήσεων δικύκλων, από περίπου 2%.

Share: