Ένα από τα κύρια προβλήματα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το υψηλό κόστος απόκτησης σε σύγκριση με τα αντίστοιχα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, και κυρίως η έλλειψη γνώσης για το πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να αποσβεστεί αυτή η διαφορά στην τιμή.

Επίσης, πόσο καιρό θα αντέξει το ίδιο το όχημα. Η ιστορία που ακολουθεί, φέρνει περισσότερα στοιχεία για το πώς τα ηλεκτρικά είναι όλο και πιο ανθεκτικά και όλο και πιο κερδοφόρα.

Πρόκειται για ένα Tesla Model S 100D, το οποίο πουλήθηκε το 2017 στον Καναδά. Ο πρώτος ιδιοκτήτης του το χρησιμοποιούσε ως ιδιωτικό αυτοκίνητο κι εν συνεχεία ως όχημα της υπηρεσίας Uber μέχρι τα 150.000 χιλιόμετρα. Εκείνη την εποχή, αποκτήθηκε από μια εταιρεία ταξί , η οποία το έχει ενσωματώσει στο στόλο της.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το Model S έφτασε τα 400.000 χιλιόμετρα εντός του στόλου της εταιρείας ηλεκτρικών ταξί Current Taxi .

Το πιο ενδιαφέρον πράγμα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του, το αυτοκίνητο φορτίζει σχεδόν αποκλειστικά σε Tesla Superchargers, από τρεις έως πέντγε φορές την ημέρα. Και παρά το γεγονός αυτό, η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει πάνω από 90% μετά από αυτό το χρονικό διάστημα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την τελευταία διάγνωση, διατηρεί 92,5 kWh. Εκτός από τη διατήρηση μιας αυτονομίας σχεδόν όπως αυτή του εργοστασίου, το αυτοκίνητο σήμανε τεράστια εξοικονόμηση όσον αφορά το κόστος λειτουργίας, αφού μετά από αυτό το διάστημα έχουν δαπανηθεί μόλις 2.200 ευρώ σε επισκευές και συντήρηση, εκτός φυσικά από την αλλαγή των ελαστικών.

Share: