Το άγχος για την εμβέλεια εξακολουθεί να είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι είναι επιφυλακτικοί στην αγορά EV, αλλά τι θα γινόταν αν υπήρχε μια μπαταρία ικανή να προσφέρει 1.210 χλμ. εμβέλειας σε ένα EV στο μέγεθος ενός Tesla Model S;

Αυτό ακριβώς ισχυρίζεται ότι διαθέτει η εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών του Μίσιγκαν Our Next Energy (ONE). Η δοκιμαστική της μπαταρία τροφοδοτούσε ένα ηλεκτρικό όχημα για 1.210 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση.

Το όχημα, ένα Tesla Model S εκ των υστέρων εξοπλισμένο με την πρωτότυπη μπαταρία της ONE, ολοκλήρωσε μια οδική δοκιμή σε όλο το Μίσιγκαν στα μέσα Δεκεμβρίου με μέση ταχύτητα 88 χλμ/ώρα. Το δοκιμαστικό αυτοκίνητο πέτυχε 1.210 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση της μπαταρίας και τα αποτελέσματα επικυρώθηκαν από τρίτο μέρος με τη χρήση δυναμόμετρου οχήματος.

Αργότερα, το Model S τέθηκε σε δυναμόμετρο με ταχύτητα 1.210 χιλιόμετρα και διένυσε εντυπωσιακά 1.419 χλμ. με μία φόρτιση.

Η εταιρεία αναφέρει ότι ακόμη και τα ηλεκτρικά οχήματα με τη μεγαλύτερη αυτονομία που πωλούνται σήμερα δεν διαθέτουν το πλεόνασμα ενέργειας που απαιτείται για να ξεπεράσουν παράγοντες όπως η οδήγηση με υψηλή ταχύτητα, οι ακραίες καιρικές συνθήκες, το ορεινό έδαφος ή η ρυμούλκηση σε πραγματικές συνθήκες.

Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια άνω του 35% της ονομαστικής αυτονομίας, καθιστώντας τα ταξίδια στο δρόμο λιγότερο ευχάριστα από ό,τι θα έπρεπε. Η Ijaz ισχυρίζεται ότι η νέα μπαταρία έχει τη λύση για αυτό το πρόβλημα.

Η μπαταρία Gemini έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αρκετή εμβέλεια ώστε κάθε καταναλωτής να κάνει το ηλεκτρικό όχημα το μοναδικό του όχημα, υποστηρίζει η ONE.

Είναι ενδιαφέρον ότι η ONE τοποθέτησε εκ των υστέρων το ενιαίο πακέτο 207,3 kWh στον ίδιο χώρο με την μπαταρία 103,9 kWh του Tesla Model S Long Range Plus. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιο πυκνή σε ενέργεια, ενώ η κατανάλωση χιλιομέτρων ανά kWh είναι περίπου η ίδια με αυτή της αρχικής μπαταρίας.

Το πρωτότυπο πακέτο που χρησιμοποιήθηκε στην επίδειξη περιείχε διαφορετικές κυψέλες, συμπεριλαμβανομένων κυψελών κοβαλτίου-νικελίου υψηλής ενέργειας, δήλωσε ο CEO στο Car and Driver. Ωστόσο, οι κυψέλες που προορίζονται για τη μπαταρία παραγωγής βρίσκονται ακόμη υπό ανάπτυξη.

Η νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Μίσιγκαν στοχεύει να θέσει την μπαταρία Gemini σε παραγωγή μετά το 2023.

Share: