Λόγω της μεγάλης ζήτησής του, η οποία είχε ως αποτέλεσμα μεγάλες λίστες αναμονής, το e-up! εμφανιζόταν και εξαφανιζόταν κατά διαστήματα από τη γκάμα της Volkswagen. Κάτι που πιθανότατα δεν θα αλλάξει, καθώς η παραγωγική δυνατότητα δεν θα αυξηθεί.

Το Volkswagen e-up! είναι εξοπλισμένο με μια ωφέλιμη μπαταρία 32,3 kWh (36,8 kWh μικτή), η οποία του επιτρέπει να επιτύχει αυτονομία 258 km WLTP. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 83 ίππους (61 kW) και 210 Nm, κάνει τα 0-100 km/h σε 11,9 δευτερόλεπτα, διεκδικεί τελική ταχύτητα 130 km/h και προαιρετικά διαθέτει γρήγορη φόρτιση DC στα 40 kW.

Το Volkswagen ID.2 δεν θα είναι μόνο μεγαλύτερο αυτοκίνητο (μήκος περίπου 4,10 μέτρα έναντι 3,60 μέτρων του προκατόχου του), αλλά θα χρησιμοποιεί και μια πιο προηγμένη πλατφόρμα (το MEB Small αντί για το NSF), κάτι που θα αντικατοπτρίζεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, καθώς η πιο ικανή έκδοση θα διαθέτει ένα πακέτο 57 kWh που θα του επιτρέπει να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα WLTP.

Η τιμή εκκίνησης του ID.2 θα είναι επίσης πιο ανταγωνιστική από εκείνη του e-up!, καθώς παρά το γεγονός ότι ανήκει σε υψηλότερη κατηγορία, θα ξεκινά από περίπου 20.000 ευρώ πριν από τις επιδοτήσεις, δηλαδή θα κοστίζει λιγότερο από το e-up!. Αυτό θα καταστεί εφικτό τόσο από τις οικονομίες κλίμακας όσο και από τη χρήση κυψελών LFP (λιθίου-φεροφωσφορικού άλατος).

Ενώ το e-up! συναρμολογείται στη Μπρατισλάβα, το ID.2 θα συναρμολογηθεί στη Ναβάρα της Ισπανίας.

Share: