Το μηνιαίο ποσοστό των νέων ταξινομήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεπέρασε το 10%, σύμφωνα με τα αναλυθέντα στοιχεία των τελευταίων 12 μηνών.

Χάρη στα τελευταία στοιχεία που παρέχονται από την Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Schmidt Automatice Research , κατά τη διάρκεια των 12 μηνών μεταξύ Νοεμβρίου 2020 και Οκτωβρίου 2021, ταξινομήθηκαν 1.134.000 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις 18 αγορές που παρακολουθούνται από την έκθεση ανά μήνα.

Στα στοιχεία που παρέχει η μελέτη, υπάρχει ένα γεγονός που τραβάει την προσοχή, το οποίο μπορεί να σηματοδοτήσει μια τάση που δεν θα αρέσει στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα στοιχεία της έκθεσης δείχνουν ότι τα plug-in υβριδικά αρχίζουν να παρουσιάζουν σημάδια στασιμότητας, καθώς κατέγραψαν μηνιαίο ρυθμό αύξησης μόνο 3% κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ως παράδειγμα, στη γερμανική αγορά των plug-in υβριδικών, υπήρξε η πρώτη μείωση πωλήσεων μετά από 26 μήνες.

Δεδομένων αυτών των στοιχείων και λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κρίση των ημιαγωγών και των τσιπ, θα πρέπει να παρατηρηθεί σε μελλοντικές μετρήσεις αν τα δεδομένα αυτά είναι συνέπεια ενός συγκεκριμένου γεγονότος, όπως αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω, ή αν είναι η αρχή μιας τάσης.

Το αποτέλεσμα αυτής της επαλήθευσης θα χρησιμεύσει για την εξήγηση μιας υποθετικής αλλαγής της τάσης σε μια αγορά που φαίνεται να στρέφεται από τα PHEV προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμμορφούμενη ως μια υποκείμενη τάση που σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο της αγοράς.

Κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, τα στοιχεία δείχνουν πώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά περίπου 43%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020. Το σημαντικό σε αυτά τα στοιχεία είναι ότι η αύξηση πραγματοποιείται εν μέσω μιας παγκόσμιας πτώσης των πωλήσεων αυτοκινήτων, οι οποίες έχουν κατακρημνιστεί κατά 30%.

Από την αρχή του έτους, συνολικά 886.000 νέα BEV έχουν ταξινομηθεί, ξεπερνώντας τα 728.000 νέα επιβατικά αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών που πωλήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει καταφέρει να φτάσει το 10% της αγοράς σε μόλις 10 μήνες, διπλασιάζοντας πρακτικά τα στοιχεία για την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020, τα οποία έφτασαν το 5,1%. Όλα αυτά εν μέσω ενός περιβάλλοντος που δεν ευνοεί ιδιαίτερα το αυτοκίνητο, ως αποτέλεσμα της έλλειψης μικροτσίπ που πλήττει τη βιομηχανία, γεγονός που οδήγησε τη Volkswagen να σταματήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της λόγω της έλλειψης τσιπ .

Share: